RT UKPostul tv de stat Russia Today a inceput ieri, 30 octombrie, sa emita in Marea Britanie.

RT UK este acuzat ca ofera continut partinitor și interpretează subiectiv evenimente mondiale, dar ziaristii britanici recunosc ca nu toti telespectatorii pretind ca le-ar păsa de asa ceva.

Canalul RT, care a fost acuzat de reflectarea părtinitoare a conflictelor din Ucraina și din Siria, a adăugat cinci ore pe zi pentru editia britanica in vederea acoperirii evenimentelor din Marea Britanie, în plus față de setul deja existent al stirilor din intreaga lume scrie Financial Times.

Vrem să ocupam locul al treilea în clasamentul celor mai puternice canale de știri din Marea Britanie” citeaza publicatia declaratia redactorul-șef al postului de televiziune, Margarita Simonyan.

Deși RT susține că activitatea sa nu este afectată de politica, una dintre prezentatoarele sale din SUA a demisionat în timpul crizei din Ucraina, declarand ăn direct ca postul TV face tot posibilul sa justifice acțiunile lui Putin„, noteaza ziarul.

Orysia Lutsevich, cercetator la Institutul Chatham House din Londra, a declarat o abordarea critică a postului RT la adresa politicii occidentale a atras cu succes spectatori din rândul extremei dreapte, a extremei stângă și tuturor anti-americanilor”.

RTEforturile de a extinde prezența internațională a canalului coincid cu presiunile regimului Putin asupra publicatiilor din Rusia controlate de companiile straine„, scrie ziarul, referindu-se la legea adoptată recent privind limitarea capitalului străin în mass-media din Rusia.

În prezent, Biroul britanic de ComunicațiiOfcom investighează șapte plângeri privind știrile și documentarele difuzate de RT: plangerile se referă la aspecte cum ar fi lipsa de imparțialitate în reflectarea conflictului din Ucraina, precum și decizia de a arăta imagini necenzurate cu executarea ostaticilor de catre ISIS.

Intr-un editorial in The Times,  publicatia sustine ca  Ofcom este autoritatea de reglementare independenta care cere  posturilor de televiziune sa ofere știri precise și imparțiale. RT nu face asta„.

Problema nu este doar lipsa de impartialitate de la RT acesta nu este un canal de știri, ci sursa locală de propagandă pentru Vladimir Putin. Emisiunile lui reprezinta minciuni în slujba regimului care ucide jurnaliști, închide in puscarii disidenți, apara dictatorii lumii si ameninta tarile vecine„, scrie The Times.

 

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

3 Responses to Atacul soft al lui Putin asupra Londrei. RT a început să emită în Marea Britanie

  1. rsumy spune:

    … „Russia Today” la schimb cu „Romania Today”…

  2. rsumy spune:

    Derbedeii astia de la RT vor incepe sa emita in curand si in Romania!!! Eu nu inteleg de ce Statul Roman nu incheie o „clauza de reciprocitate”: <> la schimb cu <> difuzata in intreaga Rusie (fara a fi acuzata de colaborare cu „agenturile straine”)

  3. cristoiu spune:

    Daca populatia Angliei nu intelege ca Russia Today face o propaganda impotriva lor in ultima instanta ,inseamna ca isi va merita soarta. La fel ca la noi cu Antena 3 si Romania TV pe politica interna si cu postul care si-a anuntat prezenta ( Russia Today ). Pericolul rus este asa de mare incat au inceput sa circule zvonuri ca Putin ar avea cancer. Cancerul este in noi ,care nu intelegem pericolul rus si nici pericolul unui regim corupt ca cel reprezentat de Ponta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top