Rusia a cumparat publicitate pe Facebook pentru a influenta alegerile prezidențiale din SUA, dar efectul nu a fost semnificativ, sustine Vincent Stekler, directorul executiv al Avast.

„Cred că o oarecare influență a avut. Eu cred că Rusia a cumparat publicitate, dar consider că publicitatea pe Facebook are un impact edus“ – a spus Steckler.

În opinia șefulului Avast, ceea ce s-a întâmplat cu adevărat și e grav a fost difuzarea informațiilor negative despre candidații la președinția Statelor Unite. „Evident, nu doar Rusia, ci, de exemplu, prin intermediul WikiLeaks și într-un interval de timp foarte convenabil. Sincer, nu cred că aceasta a schimbat rezultatele alegerilor – am avut doi candidati foarte nepopulari“ – a spus Vincent Steckler.

Potrivit Facebook, 10 milioane de utilizatori au vizionat anunțurile politice în rețeaua socială. Directorul executiv al companiei Avast crede că vorbim despre 10 milioane de vizionări și nu despre persoane individuale.

„Putem presupune că, atunci când este vorba despre campanii politice, publicitatea are efect cand obtine miliarde de vizualizări, astfel încât 10 milioane nu este atât de mult. Conform unui studiu realizat de Pew Research Center, dintre persoanele care afla știri din rețelele sociale, doar 4% cred în ele. Așa ca oamenii le vizioneaza, dar nu le cred“, – a spus Steckler.

Directorul de securitate al Facebook, Alex Stamos a declarat anterior că cele mai multe reclame au fost focusate pe adâncirea diviziunilor sociale și politice în societatea americană – au fost declarații privind interzicerea armelor, privind comunitatea LGBT, sau imigrația ilegală. Vincent Steckler a atras atenția asupra faptului că oamenii primesc în rețelele sociale acele mesaje pe care vor să le audă, pentru că așa este realizat unul dintre algoritmii Facebook.

„Vreți ca oamenii sa dea like-uri sau sa făca clic pe ceva – nu o veti obtine oferindu-le ceva cu care nu sunt de acord. Cred ca mesajele au fost trimise oamenilor care deja credeau in ele. De aceea, probabil ca ele nu au influentat in sensul schimbarii unei opinii” (ci a inatririi acesteia – n.r.), a declarat oficialul Avast pentru TSN.

 

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top