RTMinisterul Justiției din Rusia a anunțat bugetul canalului TV de propaganda Russia Today, care emite pentru publicul din străinătate.

Potrivit datelor institutiei, canalul de stat a consumat anul trecut 11,7 miliarde de ruble (136 milioane euro). Raportul privind cheltuielile RT pentru anul 2014 a fost publicat pe site-ul Ministerului rus al Justitiei, scrie Slon.

În 2015, RT ar fi trebuit să primeasca 20,8 miliarde de ruble (269 milioane de euro), dar Ministerul de Finanțe a alocat doar 18,2 miliarde (235 milioane euro).

Potrivit „Vedomosti”, în 2016 postul rusesc de propaganda va primi 19 miliarde de ruble.

Bugetul RT alocat de statul rus este de 8-9 ori mai mare decat cel al Societatii Romane de Televiziune (SRTv, sau TVR), alocat in ultimul an.

Canalul de televiziune Russia Today a fost lansat în decembrie 2005. El emite la nivel mondial în limbile engleză, spaniolă și arabă.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

3 Responses to Buget record pentru „Putin-TV” în 2015

  1. Radu spune:

    Nu, in schimb tu faci parte din aceasta propaganda. Ieri erai cozubas, astazi esti Razvan. Asta aici, ca pe Mediafax si ziare.com, mai ai cateva zeci de nick-uri.

  2. Razvan spune:

    BBC si CNN nu sunt programe de propaganda imperialista ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top