putin tvSub sancțiunile Chişinaului au cazut posturile Prime TV„, care preia canalul  rusesc de stat  „Pervîi Kanal„, TV7 retransmite NTV, Ren Moldova şi RTR Moldova.

Practic, guvernul de la Chisinau a amendat toate posturile tv din Republica Moldova care difuzează știri în limba rusă și care au încălcat principiul pluralismului„.

Decizia privind amendarea a fost făcută de către Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Moldova.

Consiliul a considerat ca informațiile din cadrul emisiunilor tv preluate de pe posturile tv rusesti – „Vremea„, Segodnea”, „Vestiși Novosti 24″ – au incalcat principiile echilibrului social-politic, corectitudinii și obiectivitatii.”

Experții au concluzionat că buletinele de stiri rusești discrediteaza, denigreaza și prezinta într-o lumină negativă una dintre părțile aflate în conflict (Guvernul Ucrainei). Cele mai multe reportaje sau „povești” tv au tenta anti-ucraineană puternica și reflectă numai punctul de vedere al separatiștilor.

Potrivit oficialilor, stirile din Rusia dezinformeaza și manipuleaza prin cuvinte și imagini, relatează publicului evenimentele din sud-estul Ucrainei folosind pe scara larga montajul și comentarii, inclusiv calomnia și insultele la adresa forțelor armate din Ucraina, răspândesc ura față de valorile europene și euro-atlantice, contribuie la răspândirea de zvonuri„.

Toate canalele tv care retransmit editii de stiri ale prosturilor tv din Rusia au fost obligate suspende toata publicitatea pentru 72 de ore.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

One Response to Chişinăul a amendat canalele TV pentru propagandă rusească deşănţată

  1. rsumy spune:

    Bravo Chisinau! Ar trebui luate masuri (de cenzura) si in Romania. Pe forumurile romanesti, asa-zisii nasibotzi, postaci platiti de Kremlin, isi fac de cap…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top