Șantierul podului de la Kerci, legătura continentală cu Crimeea, a devenit cauza înghețării aproape a tuturor proiectelor de infrastructura din Rusia, a declarat șeful Directiei Drumuri din regiunea TransBaikal, Evgheni Pristaș.

„Trebuie să înțelegeți că podul din Crimeea nu este doar un superobiectiv de infrastructura. Este un obiect unic la scara Rusiei și a întregii lumi. De aceea, în mod normal, toti banii încolo se duc. Din cauza podului a fost aproape oprita construcția de noi șosele în Rusia”, – citează cuvintele oficialului agenția Zabmedia.

Lucrările de construcție la podul Kerci au început în august 2014, la șase luni după anexarea Crimeei de catre Rusia.

Podul va lega Crimeea cu regiunea Krasnodar din Rusia, ocolind Ucraina. Proiectul prevede o cale rutiera cu patru benzi și două șine de cale ferată. Lungimea podului va fi de 19 km, acesta fiind unul dintre cele mai mari construite de Rusia.

Proiectul este programat pentru finalizare în 2019. Este de așteptat ca circulația vehiculelor pe pod sa fie deschisa în decembrie 2018.

În conformitate cu decretul Guvernului rus din data de 30 ianuarie 2015, costurile de construcție a podului sunt de 228,3 miliarde de ruble.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

One Response to Destăinuirea unui funcționar: De ce în Rusia nu se mai construiesc drumuri noi?

  1. bogdan spune:

    Porcii au drumuri ?!? La ce le trebuie ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top