eurotvRussia Today (Rossia Segodnea), portavocea mediatică a Kremlinlui, a preluat controlul ideologic al posturilor moldoveneşti de televiziune EURO TV si Alt TV. O ştire aparută pe site-ul deschide.md susţine că cele două au trecut în proprietatea milionarului Ilan Shor, un apropiat al cercurilor politice si de afaceri din Rusia.

Conform unor surse din cadrul redactiei, noua conducere a posturilor a infiintat deja o sectie în limba rusa la Euro TV si a renuntat la orientarea pro-Romania si pro-europeana.

Noul producator general al Euro TV a fost numit Dumitru Chitoroaga, cunoscut in mass-media locala drept mare sustinator al moldovenismului statalist, fiind responsabil anterior de promovarea paginilor web moldovenii.md si Patriotii Moldovei.

Chitoroaga ar fi primit amandatul de la Vladimir Novosadiuc, seful francizei Ria Novosti in Republica Moldova, o instituie de presa afiliata administratiei de la Kremlin, portalul careia este gestionat de compania de stat Rossia Segodnea.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

2 Responses to Două posturi TV pro-româneşti trec în subordinea ideologică a Kremlinului

  1. gex spune:

    Basarabie amărâtă,
    Te mai gândeşti la integrare europeană,pe când te vinzi pentru o coajă de pâine.
    Vedeţi şi dumneavoastră care este ideea :”banul -ochiul dracului”,te cumpără şi te vinde ca pe-un animal;ideile tale,ţelul tău în vieaţă,idealurile,nu reprezintă nimic;te îndobitocesc cu „treizeci de arginţi”şi apoi doctrina este baza.
    SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI,ROMÂNIA VĂ AŞTEAPTĂ !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top