rt2Ministerul Apărării al Estoniei a refuzat să comunice cu canalul Russia Today TV, numindu-l post de propagandă a regimului Putin.

Un tweet cu acest subiect a fost postat de redactorul-șef al RussiaToday Margarita Simonyan.

În raspunsul oficial al Miniestrului apararii estonian se spune:

„Cererea dumneavoastră a fost receptionata. Nu vom participa la nicio comunicare cu RT TV, canalul de propagandă al regimului Putin. Vă rugăm să nu ne mai trimiteţi solicitari.

Cu stimă, Andres Sang, ofiter de presa al Ministerului Apărării al Estoniei”.raspuns RTAmintim ca, în luna februarie, şi Ucraina, prin SBU a întocmit o listă cu peste 100 de institutii mass-media din Rusia ale caror acreditari au fost anulate sau suspendate.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (4 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

One Response to Exemplu de urmat. Cum răspunde ministerul apărării din Estonia unei solicitări a RussiaToday TV

  1. bogdan spune:

    La aceeasi categorie nefrecventabili ar trebui trecute si cele 2 media ale dezinformarii din Ro : latrina 3 si rtv !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top