Google a exclus „Rusia Today” (RT) din lista resurselor video premium de pe YouTube, pe care compania le ofera agențiilor de publicitate, a anunțat purtătorul de cuvânt al companiei, potrivit Bloomberg.

Decizia a fost luată în contextul investigațiilor din Congresul SUA a modului în care agenții ruși au folosit platforme digitale pentru a influența alegerile din Statele Unite.

Google a fost invitata împreuna cu Facebook și Twitter să depună mărturie în comitetele Senatului și Camerei Reprezentanților.

Și YouTube a ajuns în centrul atenției Congresul SUA, care investigheaza rolul RT și a altor rețele in alegerile prezidentiale de anul trecut, pe care agențiile de informații din SUA le-au identificat ca fiind apropiate de guvernul rus.

Canalul „Russia Today“, care are mai mult de două milioane de abonați pe YouTube, făcea parte din lista canalelor populare pentru publicitari, denumit Google Preferred.

Amintim ca în SUA postul de televiziune rusesc in limba engleza RT America a fost obligat să se înregistreze ca agent străin.

Imediat, redactorul sef RT, Margarita Simonian a declarat că înregistrarea acestui canal în Statele Unite ca agent străin „poate duce la restricții care pur și simplu să nu-i mai permită să lucreze în această țară“ si a acuzat autoritatile americane ca atenteaza la „libertatea presei”.
Desi RT se declara rețea de televiziune independentă, canalele retelei mențin ferm linia politică a Kremlinului, fiind finanțate exclusiv de la bugetul statului rus.

Canalul rețelei care operează în Statele Unite, RT America, precum și agenția rusă de știri de stat „Sputnik“, au fost declarate de catre serviciile de informații din SUA ca participanți activi în intervenția Rusiei în campania pentru alegerile prezidențiale din Statele Unite în 2016 și „agenți ai elitei politice corupte“ din Rusia.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

7 Responses to Google a eliminat RT din lista canalelor preferate de pe YouTube

  1. didi spune:

    rt se plange de incalcarea libertatii presei? dar la moscova cum e cu posturile straine sau cu ong urile straine? nu cumva sunt obligate sa se inregistreze ca agenti straini? eu nu vad nicio problema, doar aplicarea principiului reciprocitatii. eu zic ca se poate merge mai departe si se poate interzice accesul oricarui cetatean care are pasaport rusesc. vor sa se planga de incalcarea drepturilor omului? pai sa se duca la cedo! aaa, stai ca rusia nu recunoaste drepturile omului si nici jurisdictia cedo… atunci sa stea in rusia sa se planga de acolo de nedreptate, abuz si ce mai vor ei.

  2. Ipocrizia rusa spune:

    Si nu uitati, pentru trolii pro-rusi precum Marius Vintila, un report. Dialogul cu astfel de scursui este inutil. Cu persoane pentru care minciuna, banii si crima primeaza, dialogul nu are niciun sens.

  3. Ipocrizia rusa spune:

    O alta fabrica de troli, alaturi de cea de la Sankt Petersurg. Asa isi castiga traiul unii ca Marius Vintila, Taranu Ioan, alias Nada, etc. Un motiv pentru care nu trebuie sa le deschídeti link-urile. Pe pagina de facebook a aparut un reportaj despre o alta fabrica de troli, in Macedonia. Despre cum isi castiga trolii rusi existenta prin minciuna si stiri inventate. Fiecare link accesat de pe pagina lor, le baga bani in buzunar. Cu cat mai multa lume le va da un report pe fiecare articol si profil, cu atat mai repede scapam de scursurile astea comuniste.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top