russian-humor_0Orice poveste cu rusi sau pro-rusi are o nota de umor, indiferent cat de serios e subiectul. Si asta este unul serios.

Romania este o tara in care rusii au violat tot ce avea puls, in care au furat si jefuit tot ce le iesea in cale. Au batut pana la desfigurare, au aruncat in lagare de munca si, mai rau, au facut nenumarate crime.

Unknown-3

Doar in rare cazuri, bunicile noastre au recunoscut cum erau violate si batjocorite de rusi. Pentru ca era rusine mare pe vremea aia sa vorbesti despre asa ceva. Te duceai pe tacute, nasteai in sura de paie si inventai povesti pentru cei din jur. Cati dintre romani pot garanta cu mana pe inima ca nu au si sange Unknown-4rusesc prin vene?

 

Apoi, dupa razboi, vreme de 45 de ani, rusii s-au urinat efectiv pe noi. Imberbii de azi (gen Dan Musetoiu de la RussiaToday.ro), nu stiu ca Romania trimitea TOATA mancarea catre URSS (pana si Ceausescu a platit la greu “despagubiri de razboi”) in vreme ce noi copii faceam la Craiova razboicozi de genul celor din diaspora la vot (6-10 ore la coada). Pentru 1 kg de zahar, ratia pe o luna.

images-6 images-9

Ion Cristoiu si Historia, ziare centrale si televiziuni de stiri, au tratat pe larg o istorie care nu trebuie uitata. Am citit in Historia, pe evz,ro, realitatea.net si adevarul.ro dar si in alte publicatii si site-uri, materiale care descriu in detaliu grozaviile facute de rusi in Romania.

 

images-1 images-8 images-15images-4

Si uite ca vine un globtrotter de televiziuni, unul care a stat cu rucsacul in spate toata viata lui si ne vorbeste depre „proiectul editorial si nu politic” si despre „oportunitatea si nu amenintarea numita Rusia”. Salivand dupa bani rusesti si dupa o personalizata cariera jurnalistica, Musetoiu si echipa lui s-au gasit sa faca asta in Romania-ultra-batjocorita de rusi si in anul in care Vladimir Putin si a lui tara au invadat Crimeea si au distrus Ucraina, au sponsorizat terorismul, au ajutat prin echipament militar la doborarea si uciderea civililor din MH11, au aruncat in aer relatiile cu UE si NATO, organizatii unde noi romanii suntem parte si au inceput sa latre minciuni pe toate canalele si in toate tarile unde au gasit „musetoi”.

Unknown-1

Dan Musetoiu, indiferent cat de disperat oi fi dupa o bruma de bani, indiferent cat de multe esecuri profesionale oi fi avand in viata (ca nu am sesizat nimic extraordinar facut de tine in presa inafara faptului ca nu prea mai exista televiziune pe la care sa nu fi trecut), puteai sa  gasesti metode mai decente decat sa minti pentru rusi si sa scuipi pe mormintele bunicilor si parintilor nostri are au avut de suferit din cauza idolilor tai de la Kremlin.

61399581

Soldat rus violand nemtoaice. Monument demolat de curand in Polonia.

Investitia este cam defazata pentru ca spectrul colapsului financiar pandeste Moscova. Luni, rubla s-a devalorizat cu 10%. In orice caz este interesant de urmarit ce companii care activeaza in Romania o sa investeasca intr-un proiect editorial menit sa faca propaganda unei tari care acum doar cateva luni ne amenita prin vicepresedintele lor (faimosul clovn , Rogozin) cu bombardamente. Reciteste aici despre amenintarile rusilor.

Dmitriy-Rogozin

Probabil ca Adrian Bancila, Ioan Buduca, Luiza Moldovan, au ignorat complet motivele pentru care mai multi vectori de imagine ai RT in SUA si UK si-au prezentat singuri demisiile. Minteau la comanda! Lucrurile sunt cu atat mai ciudate cu cat se pare ca unul din echipa lui Musetoiu ei se pretindea nu cu multa vreme in urma, vajnic dizident anticomunist. Gheorghiu Dej, Ana Pauker, Vasile Luca, Teohari Georgescu, Vasile Marza, Valter Roman (in foto mai jos) si sute si mii de jurnalisti si-au vandut si ei sufletul monstrului rus pentru functii si bani. Acum 70 de ani.

 

images-18 images-5Atat ca astazi ai mult mai multe optiuni. Cu atat mai grav este sa faci ceva impotriva tarii tale, a prietenilor si familiei tale doar de dragul unui salariu mediocru. Sper sincer ca SRI sa monitorizeze exact sursele de finantare ale unor asemenea trompete jurnalistice, adevarate pericole pentru tot ce s-a cosnstruit in Romania in ultimii 25 de ani.

Gheorghiu-DejPaukerLucaGeorgescuRoman1951

Ce trebuie sa inteleaga vreun eventual naiv din aceasta echipa (daca o fi vreunul), este ca nu exista PROIECT EDITORIAL cand vine vorba de propaganda pro-rusa. Exista PROIECT DE DEZINFORMARE combinat cu PROIECT POLITIC. Ce fac ei este sa promoveze politica unei tari care nu a pierdut nicio oportunitate in istorie sa calce Romania in picioare. Urat, jenant, umilitor, degradant!

Screen Shot 2014-12-09 at 11.43.06 Screen Shot 2014-12-09 at 11.43.19 Screen Shot 2014-12-09 at 11.44.07

Ca orice afacere ruseasca, mai ales cand este implicat Putin si statul rus in subiect, dupa doar cateva zile de la lansarea “pretentioasa” de la sfarsitul lunii noiembrie, vine si replica RussiaToday.com (RT.com) care se declara stupefiata de folosirea neautorizata a brandului, culorilor, siglei, elemente de grafica, etc. Intr-un cuvant, cei de la RussiaToday.com (RT.com) spun in mod clar ca romanasii nostri sunt doar niste impostori infometati. 

Screen Shot 2014-12-09 at 11.50.50

Screen Shot 2014-12-09 at 11.51.09

Investigatia facuta de Hotnews i-a deranjat pe impostori.

“Vestitul” Musetoiu se apara in mod “rusesc” si spune ca RT.com a “renuntat de bunavoie” la brandul RussiaToday. Ce uita Musetoiu sa spuna este ca or fi decis rusii sa foloseasca “RT” dar in mod sigur RussiaToday este tot brandul lor in acte.

Screen Shot 2014-12-09 at 11.42.40 Screen Shot 2014-12-09 at 11.45.30

Credeti ca s-a oprit la minciunile despre brand? Niet!

A facut demersuri pentru a obtine licenta pentru “un post tv”. Mai bine spus a MIMAT demersurile respective.

A depus cerere la OSIM pentru a inregistra brandul RussiaToday.ro. Stie bine ca nu poate fi inregistrat dar socoteala e simpla: raspunsul final il obtine de la OSIM in 2 ani, pana atunci ii poate aburi pe “investitorii rusi” ca “a facut demersurile”.

A dat interviuri si declaratii spunand ca “pasul urmator este print si tv”, derutand si mai mult pe cei care nu intelegeau daca el reprezinta pana la urma brandul original RussiaToday (RT) sau nu.

A folosit pe RussiaToday.ro si pe Facebook in repetate randuri sigla RT, inducand si mai mult in eroare.

Ei? Sesizati “scoala rusa” in materie de abureli si dezinformari? “Proiectul editorial” este de fapt o mare impostura. Un mod de a stoarce bani de la companii care se gudura pe langa statul rus. Se vor gasi si se vor si afla ai cui sunt banii implicati. Deocamdata stim macar partial cine sunt oamenii. Cu pasaport romanesc si gandire sovietica.

Screen Shot 2014-12-09 at 11.50.33

Impostura este dovedita prin chiar vocea RT.com

“Proiectul editorial” a inceput sa “produca” imediat: Site-ul Hotnews, care demascase impostura RussiaToday.ro punand intrebari catre RT.com a fost imediat tinta “protestelor unui numar de 35 de ONG-uri”. Care cica acuzau Hotnews de minciuna. Va dati seama? Un site rusesc, in limba romana, vorbeste de “minciuna”. Pfui!

Screen Shot 2014-12-09 at 11.44.56

Minciuni si abureli la rubrica „despre noi” pe RussiaToday.ro

Ce a mai produs “proiectul editorial”? Pai cititi unele comentarii. Siguri ca nebuni gasesti pe toate site-urile dar aici s-a dat ADUNAREA GENERALA!

Cititi si luati aminte cu ce oameni respiram acelasi aer. Si imaginati-va cat de periculosi ar fi acesti indivizi daca rusii ar intra din nou in Romania. Probabil ca asa stateau lucrurile si acum vreo 70 de ani.

Screen Shot 2014-12-09 at 11.47.56

texte naziste pe RussiaToday.ro

In orice caz, aflam brusc din “proiectul editorial” ca avioane militare ruse TU154 zboara deasupra Americii, ca Glonass-ul rusesc este singura alternativa fezabila la GPS-ul american (a vazut cineva sistemul asta functionand?), ca rusii vor construi sigur conducte de gaze, daca nu South Stream pe care l-au abandonat de suparare (si asteapta sa fie implorati acum), vor construi sigur cu Turcia si falimentara Grecie, bineinteles artiole in care se promoveaza “nemaipomenitele” rachete nucleare Bulava, cat de importanta economic este Eurasia (pentru cine oare?) si in general tot felul de tampenii in care rusii sunt tari si buni si toti ceilalti sunt niste tampiti si eventual, hoti. Ah! Mai e una tare de tot, „din surse sigure” ale lor, specialistii de la Eurocontrol ii avertizasera pe ucraineni ca este periculos sa zbori peste Donbass si acestia nu au reactionat; deci vina rachetei rusesti care a doborat MH11 este a lor (ukr-ilor). Asta e “proiectul editorial” al “jurnalistilor” echidistanti de la RussiaToday.ro. Care de fapt nu au nicio legatura cu RussiaToday.com (RT.com). Dar asa au vrut sa para. Ca au. Intre timp, cineva le da bani sa promoveze interesele Rusiei in Romania.

Screen Shot 2014-12-09 at 11.49.31 Screen Shot 2014-12-09 at 11.47.46

 

Screen Shot 2014-12-09 at 11.49.39

Priviti cu atentie pagina de Facebook si cea de Twitter a acestui individ, Dan Musetoiu. Admiratia (prefacuta sau nu) pentru mentorul Putin este evidenta. Si sigla RT Romania este prezenta desi ea nu reprezinta absolut nimic. Doar pentru a crea senzatia ca RT are vreo legatura cu proiectul.

Screen Shot 2014-12-12 at 16.08.54

Pe Twitter ii descoperim adevarul “profil uman” inca din poza postata. Ascuns, cu fata in umbra, posteaza impocrit poze cu taranii romani, exact aceia pe care sponsorii lui rusi i-au batjocorit, chinuit si omorat.

Screen Shot 2014-12-12 at 16.11.52

Ca si figura, interesele lui sunt in umbra, banii vin din neant iar viitorul este intunecat. Aceasta poza in care el joaca rolul lui Darth Sidious din Razboiul Stelelor spune multe despre caracterul acestui om. Asa vrea sa fie privit de catre romani. Eventual sa ne fie frica de ce ar putea deveni.

images-14

Personaje ca Dan Musetoiu exista multe in Romania. Stau ascunsi, dau din cap afirmativ cand ii intrebi de libertate, democratie si alte valori abstracte pentru rusi dar daca ar avea oportunitatea ar sari ca miile de comunisti “de frunte” romani care in 1944 si-au descoperit vocatia adevarata: pupatori de funduri rusesti!

pupaturi-in-fund-sefi

 

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (4 voturi, media: 4,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

2 Responses to Impostorii de la RussiaToday.ro i-au păcălit pe mincinoșii de la RussiaToday.com (RT.com)

  1. isac bengescu spune:

    dar de romani,care au eliberat basarabia si violau de la scroafa din cotet pana la batrana de 90 de ani nu spui nimic? ca nemtii erau rasa superioara si nu acceptau asa ceva!ca eliberarea basarabiei s-a facut cu violarea tuturor evreilor si evreicelor,nu te intereseaza? sau nu toti suntem oameni ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top