RTÎn Marea Britanie va fi lansată o investigație împotriva canalului de televiziune al Kremlinului în limba engleză Russia Today, care a făcut publice informații false cu privire la o companie de gaze, anunta The Times.

Ancheta va fi demarata de institutia britanica de reglemantare in domeniul audio-vizualului Ofcom, care examineaza 15 posibile încălcări de reguli de către canalul rusesc.

Motivul declansarii anchetei a fost o stire a postului despre compania de energie  Cuadrilla din Marea Britanie, în care se spune că aceasat deverseaza deșeuri toxice în largul coastelor Africii.

„În această afirmație nu este niciun cuvânt adevărat” – spune The Times.

Rusia a crescut cheltuielile cu resurselor propagasitice dîn Marea Britanie cu mai mult de 100 de milioane de lire. Russia Today TV are propriul birou la Londra.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (4 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

5 Responses to În Marea Britanie a fost lansată o investigație împotriva postului de televiziune Russia Today

  1. putin spune:

    Cum sar trolii sa-si apere propaganda. Daca se inchid in rusia posturi media, ONG-uri umanitare, sant blocate retele de socializare e ok. Daca sant asasinati politicieni ai opozitiei, jurnalisti, etc, e iarasi ok. Dar daca un post rus este anchetat pentru minciuni sfruntate, sar trolisorii sa strige ca nu e democratic. Trolisorii rusi descopera democratia pe bucatele si doar atunci cand le convine.

    • putin spune:

      De fapt nici macar nu descopera democratia. Folosesc cuvantul in anumite fraze manipuland realitatea si aducand minciuna la rang de adevar.

  2. bogdan spune:

    Toate aceste Rahat Today ar trebui inchise ! In lumea civilizata nu ar trebui acceptate aceste mizerii de canale ce dezinformeaza la greu si incearca sa spele creiere ! Sa si le tina in OLr ca nu vin posturi de propaganda din lumea civilizata in mizeria lor de tara…

    • Toni spune:

      Corect. Ar trebui inchise toate, sa se uite lumea numai la Foxnews si la Antena 3. E suficient sa-l vezi pe Bill O’Reilly sa-ti dai seama ca acest om nu poate minti. Sau pe Voiculescu. Astia sunt oameni care promoveaza adevarul in presa. Ce vin putleristii astia cu alternative? Sunt niste basisti.
      Ar trebui inchise si toate site-urile media alternative, sa ramana numai paginaderusia.il . Pardon, .ro .

      • bogdan spune:

        1. Boutule -pe puscariasul de voiculescu ar trebui sa-l luati la voi cu arme si bagaje caci jegul lui de haznaua 3 este la fel de experta in dezinformare precum rahat today-cotoiul felix are scoala sovietica ! 2. Foxnews daca nu-ti place nu te uiti la el-si nu am auzit pe nimeni in lumea civilizata sa-l acuze de dezinformare-poate doar in Godacie la voi unde doar beshinile puticantropului au valoare ! Oricum nu are dezinformari ci partizanat politic ! Asata au cam toate posturile comerciale din lume ! Este cu totul altceva ! La rahat Today godacii au invadat Crimeea si Ucraina dar ei nu-s acolo ci au fost atacati de Ucraineni ! La rahat Today Donbasul e plin de Ucraineni ce se bat intre ei cand de fapt acolo singurii care au creat razboi sunt Godacii ce au o intreaga armata de „eliberatori” ! Lasa-ne du-te dracului de nenorocit sovietic din scarboasa de tara OLr ! Stati dracului la voi in tara si nu mai spurcati lumea civilizata ! Nu va mai ajunge cat ati furat natie criminala ce sunteti !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top