RTRusia a majorat cheltuielile sale cu resursele de propagandă din Marea Britanie cu mai mult de 100 de milioane de lire, scrie The Times.

Kremlinul a aprobat încă de anul trecut o creștere semnificativă a bugetului canalului de limba engleză Russia Today (RT) și altor servicii, inclusiv site-ul de știri Sputnik, care a deschis recent un nou sediu la Edinburgh.

Fiind în fruntea mass-mediei specializate in vehicularea și distribuirea de teorii ale conspirației, RT beneficiaza de o atentie financiara speciala din partea Kremlinului, care se vede nevoit sa taie alte cheltuieli (in principal sociale), pentru a sustine aparatul de propaganda interna si externa.

Cheltuielile totale pentru postul tv, radio și alte servicii on-line din străinătate sunt estimate la 151 de milioane de lire în 2015, dar au crescut la 255 milioane anul acesta.

De altfel, această creștere a bugetului explica deschiderea de catre RT a unei sectii la Londra si a unei redactii in capitala Scotiei.

RT a fost singurul post tv din Marea Britanie care a promovat activ ideea ca referendumul privind independenta Scotiei a fost falsificat de autoritatile de la Londra.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 1,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

2 Responses to În plină criză, Rusia a crescut bugetul de cheltuieli pentru propaganda în Marea Britanie

  1. Catun spune:

    Milioanele industriei minciunii lui Putin ar face „Luxemburg” dintr-o Transnistrie fara coruptie. Aceasta ar fi cea mai buna propaganda pro-Putin. Insa asa se intampla cand cel care e la butoane e malefic, platesteste minciuna in loc sa plateasca bunastarea omului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top