Postul de televiziune de stat rusesc RT a lansat un canal în limba franceză, în ciuda criticilor oficiale răsunate în mai multe țări occidentale, inclusiv Franța. Guvernele unor state precum SUA, Marea Britanie, dar și președinția franceză au acuzat deschis RT că este instrument de propagandă al Kremlinului.

În SUA, urmare a anchetei privind rolul RT in influentarea alegerilor prezidentiale d eanul trecut, autroitatile au obligat postul RT America sa se inregistreze in calitate de ”agent strain”.

Cu un buget de 20 de milioane de dolari, canalul francez al RT evine unul din cele mai ambițioase proiecte rusești de acest fel.

Cunoscut în trecut drept Russia Today, postul RT emite deja în limbile engleză, spaniolă și arabă.

Postul avea un cap de pod în Franța sub forma unui site de știri în limba franceză și un canal YouTube cu producții dublate sau subtitrate în franceză.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 3,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

2 Responses to În pofida criticilor de la Palatul Elysee, Moscova lansează un canal RT în limba franceză

  1. bogdan spune:

    Prosti sa fie sa-i lase sa transmita pe teritoriul francez ! Pe satelit pot pune orice gunoi porcii ! Dar in Lumea Civilizata dejectii precum Rahat Tudei nu au ce cauta !

  2. Basarabia e Romania spune:

    Pacat ca nu intelegem nici araba, nici franceze, nici engleza si nici macar spaniola.
    Alo Kremlinul imperialist deschideti si un canal in germana ca sa intelegem si noi dezinformarea si minciunile pe care le propagati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top