Guvernul de la Moscova vrea să interzică companiilor de stat să importe vehicule, echipamente industriale, produse metalurgice şi software, scrie Kommersant.
Interdictia nu vizeaza produse industriale fabricate în străinătate, fara echivalent in fabricatie pe piata rusa.
Companiile cu capital de stat au reactionat destul de calm, dar afirma ca exista anumite îngrijorari cu privire la fiabilitatea produselor din Rusia.
„Spre exemplu, KamAZ-ul (producator de camioane din Rusia – n.r.) de la an la an are o calitate inegală a produselor. Pentru cineva din Moscova, alegerea între un automobil Volga și un Mercedes este o chestiune de ambiție personală, dar pentru un constructor din Evenki sau Yakutia (Siberia – n.r.) este o chestiune de viață și de moarte „, – au explicat pentru Lommersant reprezentantii companiei petroliere Tatneft.
Totusi, se pare ca in cazul limuzinelor „oligarhii” de stat din Rusia vor putea achizitiona marcile preferate, de vreme ce pe piata ruseasca nu exista analogii in materia brandurilor auto de lux.
Masuriel par sa fie o alta replica a sancţiunilor impuse companiilor ruseşti din sectorul bancar, energetic, militar au ca obiectiv penalizarea Rusiei pentru rolul său în conflictul din Ucraina. Statele Unite şi Uniunea Europeană au anunţat măsuri de limitare a accesului la capital pentru Moscova.
Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.