Instituția britanică de reglementare în domeniu mass-media a lansat o serie de investigații împotriva radiodifuzorului susținut de Kremlin – Russia Today (RT) – care este suspectat de încălcarea principiului imparțialității, se arata in comunicatul Ofcom.

„Ofcom a lansat astăzi șapte noi investigații privind imparțialitatea știrilor și a programelor curente de pe postul tv RT”, se arată în declaratie.

Totodata, Ofcom precizeaza că, până de curând, TV Novosti, care difuzează RT în Marea Britanie și deține licența de emisie, nu s-a diferențiat prea mult față de alte posturi de televiziune care emit în Marea Britanie.

„Cu toate acestea, după evenimentele din Salisbury, am observat o creștere semnificativă a numărului de programe RT care necesită investigarea posibilelor încălcări ale Codului audiovizualului Ofcom“ – se spune în declarație.

În martie, Ofcom a anunțat că RT risca sa piarda licenta de emisie, ca urmare a  disputei diplomatice dintre Rusia și Marea Britanie privind otrăvirea în Salisbury a fostului agent dublu Serghei Skripal și a fiicei sale Iulia.

Acum, autoritatea de reglementare susține că șapte emisiuni difuzate între 17 martie  si 16 aprilie trezesc îndoieli în ceea ce priveste respectarea principiul imparțialității.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

One Response to Londra a deschis șapte noi anchete împotriva emisiunilor Russia Today în Marea Britanie

  1. bogdan spune:

    Prosti sunt ca lasa gunoaiee alea de canale sa emita !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top