Autoritatea britanică de reglementare în domeniul mass-media, Ofcom, efectuează o anchetă în cazul posturilor de televiziune rusești ”NTV Mir” și REN TV, care s-au înregistrat la Londra, dar sunt difuzate în statele baltice, transmite ”Adevărul european”.

Ofcom a aflat despre cele doua televiziuni, care si-au dedicat mare parte din emisiuni intoxicărilor pe tema otravirii în Salisbury a fostului colonel GRU, Serghei Skripal și a fiicei sale, în urma unei sesizari a Ministerului de Externe al Letoniei.

În special, MAE leton s-a plans din cauza emisiunilor care au fost difuzate de cele doua canale pe 2 și 3 aprilie 2018.

Potrivit ambasadorului Letoniei în Marea Britanie, Baiba Braze, materialele care apar în eter la ”RT” sunt ”foarte blande” în comparatie cu continutul celor doua posturi tv.

„Aceste canale de televiziune rusești, care difuzează în țara noastră, reprezinta propagandă nedesimulata. Nu este o propaganda soft ca pentru Occident, ca cea difuzata de ”Russia Today”, de aceea Marea Britanie ar trebui să se ocupe de ele în mod serios”, a spus Braze.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (3 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

One Response to Ofcom anchetează două posturi tv rusești înregistrate la Londra

  1. bogdan spune:

    E culmea ! Inca se mai autorizeaza asemenea canale de cacat in UE ?!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top