Canalul RT America, finanțat de guvernul rus va opri difuzarea la Washington în noaptea de 1 aprilie. Potrivit agenției de știri Bloomberg, două posturi tv – WNVT și WNVC – care retransmiteau RT în capitala SUA, își încetează activitatea.

Postul de televiziune rusesc va dispărea și din rețelele locale de cablu. Redactorul șef al RT, Margarita Simonian, a declarat că televiziunea va continua să emita la Washington pe alte platforme. Ea a explicat întreruperea emisiunii postului tv la Washington de noul statut de „agent străin”, pe care RT l-a capatat pe teritoriul Statelor Unite. Canalul a fost înregistrat sub acest statut în luna noiembrie a anului trecut.

În ianuarie 2017, Agenția Centrală de Informații a SUA a publicat un raport privind atacurile cibernetice ruse asupra sistemului electoral american. În acest document, Rusia este acuzată că a intervenit în alegerile prezidențiale din SUA cu ajutorul hackerilor, ”trolilor” de internet și mass-media, printre care se menționează postul de televiziune RT și agenția Sputnik. În raport cele doua sunt caracterizate drept „mașină de propagandă a Kremlinului”.

 

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top