russia todayDocumente obtinute de la o entitate rusa concurenta arata ca RT isi exagereaza audienta globala, iar cele mai urmarite programe sunt cele despre „metrosexuali, posterioare” si cutremure, scrie The Daily Beast.
Acest post de propagand finantat de stat este prezentat de suporterii sai ca un mare succes, dar documente primite de publicatia citata arata acest lucru nu este nici pe departe adevarat.
Dezvaluirile, ce urmaresc subminarea optimistei auto-estimari a RT in privinta cotei de piata au fost facute de angajati ai fostei RIA Novosti, o entitate media rivala (tot finantata de stat), destinate convingerii Kremlinului ca isi iroseste banii pe un vehicul propagandistic esuat, bani care ar fi fost folositi mai bine pe mai-profesionista RIA Novosti.
Din 2005 si pana in 2013, guvernul rus a cheltuit cu RT circa 2 miliarde de dolari, desi documentele prezentate de The Daily Beast arata ca aceasta este „de fapt, o companie de internet media”.
Sursa: hotnews.ro

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

One Response to Propagandiștii de la Russia Today își exagereaza mult audienta și impactul

  1. yehudy spune:

    viitorul suna bine: rusia se va prabusi economic mai intai, apoi se va prabusi militar, iar apoi china va „elibera” siberia:)
    si pun pariu ca siria va trimite trupe in ajutorul rusiei:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top