Abby Martin„Abby Martin nu a fost suficient de nebuna” – scrie Daily Beast despre fosta jurnalista americana care timp de 3 ani a fost prezentatoare la postul de televiziune rus RT din SUA.

În luna februarie, Martin a anunțat că pleacă de la RT. Poate că sefii postului au fost deranjati de concluzia lui Abby că „fluorizarea apei este o conspirație perfida a guvernului„, sau ca „Israelul foloseste metodele lui Hitler”?

„Dar acum se pare că Abby Martin a demisionat din cauza ca conducerea rusa nu o considera suficient de nebuna”, – potrivit Daily Beast.

Aceasta pare sa fie cea mai plauzibilă explicație, deoarece în locul ei vor veni, potrivit BuzzFeed, Sean Stone, fiul regizorului Oliver Stone, și Tyrel Ventura, fiul fostului guvernator al statului Minnesota Jesse Ventura.

„Acum, Sean Stone si Tyrel Ventura sunt moderatorii show-ului online de pe Buzzsaw, in care cel mei frecvent invitat este „egiptologul-noncomformist” John Anthony West, cel care relateaza in exlusivitate despre mașinațiunile Illuminati.

In timpul unei călătorii în Iran, in 2012, Sean Stone (foto)  s-a convertit la islam. „La întoarcerea sa in SUA, el a afirmat că fostul președintele iranian Ahmadinejad a fost prost „înțeles” atunci când a negat Holocaustul și a cerut distrugerea Israelului. Sean Stone

Publicatia propune ipoteza ca angajarea la RT a lui Stone si Ventura reprezinta „politica de nepotism în randul conspirologilor”. Stone seniorul este unul dintre teoreticienii cei mai de seamă ai genului din SUA. E suficient sa ne amintim recentele sale teorii despre Ucraina: el susține că președintele pro-rus Ianukovici a fost alungat de la putere in urma unei lovituri de stat a CIA.

Sean Stone si Tyrel Ventura au lucrat inainte pentru emisiunea lui Ventura senior numita Conspiracy Theory, unde vorbeau „despre lagărele de concentrare ale guvernului federal pregătite pentru cetățeni americani, în cazul declararii legii marțiale”.

Daily Beast comenteaza ca RT, ca de obicei, „promovează extremiști americani si alti nebuni din cercuri politice marginale, oferind public internațional pentru tot felul de minciuni și aluzii isterice”.

În opinia publicatiei, publicul actual al lui Abby Martin ar fi fost acum de zece ori mai puțin numeros, daca jurnalista nu ar fi fost lucrat la RT, deoarece aceasta nu are „absolut nicio carismă”.

Cu toate acestea, „anul trecut, Martin a atras o atenția dupa ce a condamnat în emisiunea sa de la RT invazia rusă din Crimeea”. Aceasta pseudodisidenţă a lui Martin a facut o figura buna pentru RT, prezentand postul ca poziționandu-se independent fata de linia Kremlinului.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

One Response to Putin-TV îi angajează pe „regii conspirologilor”

  1. Ion. spune:

    Niste penibili care nu fac altecava decat ca profita de democratia americana care le perimte sa debiteze tot felul de prostii fara sa pateasca nimic dar i-a sa îi vad daca ar trai in Rusia si s-ar opune regimului debitand tot felul de prostii cat ar mai trai.

Lasă un răspuns la Ion. Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top