Grupul operativ de lucru al UE, specializat în lupta cu dezinformarea rusă, a constatat că autoproclamata revista a Parlamentului European – EP Today – copiază jumătate din articolele sale direct de pe site-ul de știri RT, finanțat de Kremlin.

Conform datelor Grupului de lucru, printre cititorii EP se afla parlamentari europeni de rang înalt, precum comisarul european pentru economie digitală Maria Gabriel și reprezentanți ai țărilor europene în UE.

În raportul său, Grupul a ajuns la concluzia că site-ul EP Today, apreciat de peste 145 de mii de utilizatori Facebook și care publică 25 de articole pe zi, este o „platformă de lobby care se poziționează ca o publicație serioasă de știri, al cărui public țintă sunt personele care definesc politicile UE”.

În plus, revista, al carei cont Twitter este urmarit de grupul politic al conservatorilor și reformiștilor europeni, folosește în denumirea sa expresia ”Parlamentul European” fără nicio bază legală, înseland astfel cititorii sai.

Publicatia online susține că are angajați care lucrează la Bruxelles, dar, după cum a aflat Grupul de lucru, revista are un singur cont de e-mail și niciunul dintre editorii sai nu a fost găsit pe LinkedIn sau Twitter. Totodata, cei patru administratori ai paginilor site-ului de pe Facebook se află în India.

„Începând cu 24 octombrie 2018, 47% dintre articole sunt copii absolute ale materialelor RT.com”, potrivit East StratCom.

„Din cele 17.697 de materiale publicate în secțiunea Știri în perioada 6 aprilie – 23 august, doar 25 de articole au fost scrise de„ parlamentarii europeni și alte persoane influente ” adica … doar 0,14 la sută.

Până pe 24 octombrie (2018 – n.r.), EP Today a preluat doar materiale Voice of America, serviciul internațional de radiodifuziune și televiziune al guvernului american. Grupul de lucru nu știe cauza unei altfel de modificari a conținutului site-ului EP Today.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

3 Responses to Revista Parlamentului European – ticsită cu conținut pro-Kremlin

  1. bogdan spune:

    rublele inasangerate de la kremlin si sclavii utili raului absolut(Pitikul) stiu… 🙂

Lasă un răspuns la Petru Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top