mentenanta avionIndustria aviatică rusă trebuie să repare situația „rușinoasă” în care 80% din piața rusă este ocupată de avioane de pasageri de productie externa și să elimine de pe piața zborurilor interne companiile Boeing și Airbus, a declarat  Dmitri Rogozin, vicepremierul rus.

Potrivit acestuia, avioanele Boeing și Airbus ocupă 80% din piața rusă și guvernul lucreaza la un plan de eliminare a acestora. „Datorită deciziilor pe care le evaluam și care, de fapt, au primit unda verde de la președinte, vom continua să eliminam din nișa aeronavelor pe distanțe lungi Boeing și Airbus, care au acum o cota de piata de 80%. Este pur și simplu o situație intolerabilă”- a declarat Rogozin, citat de RIA” Novosti „.

„E o rușine. Într-o țară cu atât de multe fuse orare noi zburam cu avioane străine, care nu sunt mai bune (decât cele nationale)”, a mai spus Rogozin.

El sustine că Rusia va trebui să înlocuiască motoarele de productie ucraineana pentru aeronavele civile. „Toata aceasta expertiză a rămas afara, pe teritoriul Ucrainei, dar suntem obligați s-o asimilam complet, iar apoi sa ridicăm in aer avioanele noastre cele mai bune din lume, pe motoarele eficiente, sigure, economice din punct de vedere al consumului de combustibil”, – a spus vicepremierul.

Rogozin a mai declarat că Rusia intenționează să dezvolte o nouă familie de motoare pentru aeronave civile: „În sfârșit am inceput astăzi sa cream o familie de motoare pentru aviatia noastra  –  PD-14 – un propulsor care poate fi baza pentru o întreagă familie de motoare pentru aviație civilă pe segmentul 9-17 tone. Apoi ne gandim sa cream un motor serios pentru 35-45 tone”- promite Rogozin.

Potrivit lui, acest lucru înseamnă că, la inceput, Rusia va elimina competitia pe nisa aeronavelor mediu curier, iar cu lansarea IL-114 în 2019 şi nișa de aeronave pe distanțe scurte.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

2 Responses to Rogozin a povestit cum va elimina de pe piaţa internă companiile Boeing şi Airbus

  1. Catun spune:

    Dupa titlul cu Rogozin parea mai sugestiva marirea productiei de BUKuri si S 400.

  2. bogdan spune:

    Ce imbecil ! Pai rushinica foloseste avioane Boeing si Airbus din anii 70 respectiv 80 … Daca nu erau mai bune decat cele rusesti nu le-ar fi folosit niciodata URSS sau rushinica actuala ! Atat firmele de stat cat mai ales cele private sunt interesate de randamente mari pt transportul aerian ! Ori aeronavele rusesti sunt cu mult inferioare celror 2 branduri vestice ! Daca ar fi fost mai bune cele rusesti ar fi fost folosite si de companiile vestice ce sunt interesate doar de profit ! Este exact la fel cu automobilele ! Plus ca jumatate din modelele de Antonov si Tupolev nu indeplinesc conditiile de a fi utilizate pe aeroporturile vestice din cauza poluarii sonore si respectiv la noxe…de aceea rushinica a folosit, foloseste si va folosi avioanele vestice si nu pe cele rusesti…si faptul asta nu se va schimba indiferent de ce mai bahaie cate un berbec ca rogozin…Sa fie rushinica multumita ca nu au embargou pt avioane si componente de la Airbus si Boeing ! Atunci ar fi o mare problema ! Cat despre motoarele dezvoltate de rushinica povestea e la fel ca cele mai mari cosmodroame din rushinica cele mai mare flote de submarine si nave cele mai bune si multe avioane invizibile cele mai bune si multe portavioane atomice…etc Ei sunt rupti in cur de foame dar latra de nebuni poate mai asculta cineva…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top