nori negri KremlinÎn urmă cu două luni, o firma de PR din Estonia a fost abordata pentru a sprijini o campanie sponsorizata de Kremlin. Potrivit șefului companiei, specialistul în relații publice Raul Kalev, firmei de PR i s-a sugerat să semene îndoiala cu privire la eficacitatea și sensul sancțiunilor UE împotriva Rusiei. Specialistul a refuzat această colaborare.

Propunerea Kremlinului a fost prezentata lui Kalev ca parte a propagandei Rusiei realizată în țările europene, scrie Delfi, care citeaza Eesti Päevaleht.

Strategia propagandiștilor de la Kremlin este ca prin intermediul unor editoriale ale liderilor de opinie locali sa semene euroscepticism si sa se pună la îndoială eficiența și raționalitatea sancțiunilor UE. Potrivit lui Kalev, campania a fost concepută sa declanșeze o dezbatere publică.

Reprezentantul firmei de PR nu a spus Eesti Päevaleht cine i-a făcut oferta și pe ce canale a venit aceasat. Kalev a decis să refuze propunerea după câteva zile de reflecție. În același timp, el a spus ca ar fi interesant să vada cum sunt propulsate in spatiul public idei ale Kremlinului în conditiile în care oamenii sunt în mod clar împotriva acțiunilor Rusiei.

Specialistul in PR spune ca a refuzat sa participe la campanie, pentru că, în opinia sa, Federația Rusă nu suferă din cauza sancțiunilor europene, ci a faptului că este incapabila sa rezolve criza din Ucraina.

Înainte ca Consiliul European sa prelungeasca cu încă șase luni sancțiunile economice împotriva Rusiei, Polonia si tarile baltice (inclusiv Estonia) au fost cei mai activi opozanti ai relaxarii sau anularii masurilor restrictive inpotriva Rusiei. În paralel, într-o serie de alte țări europene s-a intensificat dezbaterea privind eliminarea treptată a sanctiunilor împotriva Federației Ruse.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (5 voturi, media: 4,20 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

4 Responses to Șeful unei firme de PR a povestit cum i s-a propus să colaboreze cu Kremlinul

  1. Toni spune:

    Catun, care este proportia etnica rusi-ucraineni in Crimeea?

    • Clau spune:

      toni, care este proportia rusi – alte natiuni in federatie?

    • putin spune:

      Poate vrei sa vorbim de deportarile din Crimeea, Moldova….Dupa „lumea rusa” Franta ar putea invada sudul Belgiei, Portugalia – Brazilia, Spania cam toata America de Sud, Anglia – SUA sau invers. V-a interesat proportia etnica atunci cand ati invadat Basarabia si Bucovina?

  2. Catun spune:

    Propaganda rusilor se foloseste de parghiile civilizatiei democratice (ex. debate-ul) introducand subiecte „red herring” (conceptul a ceva care se dorește a fi o diversiune sau o distragere de la obiectivul original).

    Cat timp Rusia ocupa Ucraina, „rationalitatea sanctiunilor” nu poate fi subiect de discutie. Preocuparea corecta si care ii deranjeaza pe rusi este cum poate fi determinata Rusia sa paraseasca total niste teritorii care nu sunt ale ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top