Posts Tagged ‘Dmitri Kiselev’

  • Principalul propagandist al Moscovei îi spune lui Dodon să evite coaliţia ”toxică” cu Plahotniuc

    on apr. 2, 19 • in Box, Moldova, Promo - portal, Regiuni, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Principalul propagandist al Kremlinului, Dmitri Kiselev, a opinat la postul public al televiziunii ruse ‘Rossia 1’ că liderul Partidului Democrat din Republica Moldova, Vlad Plahotniuc, este ‘mărul otrăvit’ care s-a rostogolit spre preşedintele Igor Dodon, recomandându-i acestuia din urmă să favorizeze o coaliţie cu forţele anti-oligarhice, adică Blocul ACUM (Partidul Acţiune şi Solidaritate /PAS/ plus Partidul ‘Platforma Demnitate şi Adevăr’ /PPDA/), relatează luni portalul Deschide.md şi publicaţia Jurnal.md. Oligarhul Vladimir Plahotniuc este toxic pentru toate partidele care au intrat în parlament în urma alegerilor din 24 februarie. ‘Mărul otrăvit’ s-a rostogolit la Igor Dodon, pentru care o alianţă...

    Read More »
  • Liderul nord-coreean a fost făcut cu ”fotoshop” să zâmbească la întâlnirea cu Lavrov

    on iun. 4, 18 • in Promo - portal, Ruşi descreieraţi, Slider, Ultrascurte • with 5 Comentarii

    Autorii emisiunii „Vesti Nedeli” (Știrile saptamaniii) de pe canalul de televiziune „Rossia 1“ i-au adaugat un zâmbet liderului din Coreea de Nord, Kim Jong-un, pentru scena finala a emisiunii, difuzata în seara zilei de 3 iunie. În timp ce prezentatorul emisiunii, cunoscutul propagandist Dmitri Kiselev, vorbea despre vizita ministrului afacerilor externe Serghei Lavrov în Coreea de Nord, in studiiou era afisata fotografia oficiala a lui Lavrov și a liderului nord-coreean, in care ambii zâmbesc. În realitate, în imaginea oficiala, postata anterior de Ministerul rus de Externe, se poate observa că Kim Jong-un are o expresie...

    Read More »
  • Curtea Europeană de Justiție a lăsat în vigoare sancțiunile împotriva propagandistului șef al Kremlinului

    on iun. 15, 17 • in Războiul sancțiunilor, Ultrascurte • with 4 Comentarii

    Curtea Europeană de Justitie a menținut sancțiunile UE împotriva directorului general al „Russia Today“, șeful propagandistilor profesionisti ai Kremlinului, Dmitri Kiselev, care au fost impuse din cauza acțiunilor Rusiei împotriva integritatii teritoriale, suveranitatii și independenței Ucrainei, se precizeaza în decizia instanței de la Luxemburg. Hotărârea precizeaza că măsurile restrictive impuse de către UE împotriva lui Kiselev sunt justificate. În plus, instanța a dispus ca Kiselev sa achite cheltuielile de judecată. Pe 21 martie 2014, Uniunea Europeană a publicat numele a 12 cetățeni ruși și ucraineni, împotriva cărora au fost aplicate sancțiuni pentru acțiuni în cazul...

    Read More »
  • Gazeta Wyborcza: Rușii sunt iritați de regimul fără vize acordat de UE pentru Ucraina

    on iun. 13, 17 • in Promo - portal, Recomandate, Ruşi descreieraţi, Slider, Ultrascurte • with 35 Comentarii

    Propaganda rusă încearcă tot posibilul ca să convingă publicul că Europa i-a „insultat“ pe ucraineni, atunci când le-a simplificat trecerea frontierelor UE, scrie editorialistul Václav Radzivinovic, pe paginile Gazeta Wyborcza. El observă că rușii înțeleg că ucrainenii au obținut o libertate de circulație, pe care ei nu o vor vedea mult timp de acum incolo. Autorul scrie că ziarul favorit a lui Vladimir Putin – „Komsomolskaia Pravda“ – a apelat la o metaforă poetică, scriind că ucrainenii au acum posibilitatea sa „vada Parisul și să moară linistiti, literalmente“. Pe postul tv propagandistic „Pervîi Kanal”, prezentatorul Dmitri...

    Read More »
  • Premieră! Kremlinul se distanțează de declarațiile principalului propagandist la adresa lui Donald Trump

    on apr. 18, 17 • in Promo - portal, Recomandate, Slider, Ultrascurte • with 11 Comentarii

    Purtătorul de cuvânt al Kremlinului, Dmitri Peskov, s-a distanțat de comentariile făcute pe postul televiziunii de stat din Rusia, în care se susținea că președintele american Donald Trump este mai periculos și imprevizibil decât liderul nord-coreean Kim Jong-un. Peskov a declarat reporterilor că observațiile făcute de prezentatorul TV Dmitri Kiselev (directorul agentiei de stat Russia Today), de multe ori, dar nu întotdeauna, corespund gândirii care există la Kremlin. Ca multe alte organizatii mass-media controlate de stat in Rusia, Kiselev l-a lăudat mai întâi pe Trump – înainte și după alegerea sa. Dar, apoi, tonul mass-media...

    Read More »
  • MAE maghiar protestează împotriva minciunilor ”Putin-TV” despre Revolutia din 1956

    on oct. 26, 16 • in Box, Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Ultrascurte • with 12 Comentarii

    Ministerul ungar de Externe l-a convocat pe ambasadorul rus la Budapesta, în urma comentariilor negative ale directorului general al Agenției de Stat „Russia Today”, Dmitri Kiselev, despre Revolutia maghiara din 1956, scrie portalul HVG.hu. „Ministerul de Externe al Ungariei l-a convocat pe ambasadorul rus și i-a transmis clar: Ungaria nu va tolera de la nimeni afirmațiile peiorative despre Revoluția din 1956 și eroii săi”, – citează portalul declarația MAE maghiar. Anterior, partidul de opoziție „Politica poate fi diferita”  a cerut Ministerului ungar al Afacerilor Externe „sa-si înceapa ziua cu o convocare a ambasadorului rus”. „Ministerul...

    Read More »
  • Francezii – oripilați de modul în care lucrează Putin-TV

    on mai 23, 16 • in Democraţie putinistă, Promo - portal, Recomandate, Slider, Ultrascurte • with 8 Comentarii

    Populara emisiune tv din Franța – Le Petit Journal -, care prezinta stiri in cheie satirica, a aflat ce au spus in realitate participantii la un miting din Paris, intervievati de reporterii televiziunii publice ruseti Rossia-1 pentru emisiunea „Vesti Nedeli” cu Dmitri Kiselev, difuzata pe 15 mai. Tema principală a emisiunii lui Kiselev era „creșterea euroscepticismului în Franța”. Angajații postului de televiziune „Rossia-1” au filmat demonstrația de protest împotriva noii legi a muncii și i-au intervievat pe protestatari, care au răspuns în contextul protestului, fara niciun cuvant despre euroscepticism, scrie RFI. „E groaznic, dezgustător și...

    Read More »
  • „FBI-ul” rusesc propune soluţia chineză pentru cenzurarea presei şi Internetului

    on apr. 18, 16 • in Box, Promo - portal, Recomandate, Ruşi descreieraţi, Ultrascurte • with 5 Comentarii

    Președintele Comitetului de Investigaţii al Rusiei (SKR, omologul FBI în Rusia) propune oficial adoptarea experienței Chinei în „protecția spațiului informațional național de arma informațional-ideologică” utilizata de SUA. „Avem nevoie de un răspuns dur, adecvat și echilibrat”, – a declarat Alexandr Bastrîkin, şeful SKR, în articolul său din ziarul „Kommersant-Vlast”. În special, Bastrîkin a amintit că autoritățile chineze au impus recent o interdicție asupra activității mass-media electronice deținute în totalitate sau parțial de către cetateni străini. Începând cu luna martie a acestui an, mass-media locala și naționala pot colabora cu omologii străini numai cu permisiunea autoritatilor...

    Read More »
  • Navalnîi cere FSB să verifice autenticitatea ”documentelor” care îl fac spion american

    on apr. 13, 16 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Liderul opoziției din Rusia, Alexei Navalnîi a cerut FSB sa verifice autenticitatea documentelor pe baza cărora autorii programului „Vesti Nedeli” de pe canalul de televiziune „Rossia-1” au afirmat cu privire la activitatea sa de agent al serviciilor de informații britanice și americane, a scris politicianul pe blogul său. În cererea sa Navalnîi a mai cerut FSB să verifice afirmatia televiziunii potrivit careia, serviciile secrete britanice au organizat asasinarea avocatului Serghei Magnițki. Anterior, opozantul si-a anunțat intenția de a acționa în judecată „Rossia-1”, în legătură cu acuzațiile împotriva sa cu privire la activitatea de agent secret...

    Read More »
  • The Times: Conspirația agramată a propagandiștilor Kremlinului

    on apr. 13, 16 • in Box, Democraţie putinistă, Promo - portal, Recomandate, Ultrascurte • with 6 Comentarii

    Șeful agenției de știri de stat și „câinele de pază” al Kremlinului – Dmitri Kiselev  – a prezentat, duminica, telespectatorilor ruși, corespondenta electronica care se presupune ca probează existenta unui complot americano-britanic împotriva lui Putin, scrie The Times. Senzaționala poveste despre cum William Browder (seful Hermitage Capital) împreună cu Alexei Navalnîi au conceput planul de transformare a lui Serghei Magnițki (avocatul Hermitage) in ”martir sacru” al opozitiei, privandu-l de îngrijiri medicale în închisoare, este hilara chiar și după standardele campaniilor de propagandă din Rusia, scrie publicatia. ”Debordanta” de erori și neconcordanțe elementare, „corespondență” lui Browder...

    Read More »
Scroll to top