Posts Tagged ‘Ofcom RT’

  • Postul RT a fost amendat la Londra pentru lipsă de obiectivitate

    on iul. 26, 19 • in Promo - portal, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 4 Comentarii

    Organismul de reglementare în domeniul audiovizualului din Marea Britanie, Ofcom, a amendat postul rusesc de RT (fostul Russia Today) cu suma de 200.000 de lire sterline, se arata pe site-ul Ofcom. Ancheta realizata de Ofcom a arătat că canalul rusesc nu a reușit să-și mențină imparțialitatea în șapte emisiuni de știri difuzate de pe 17 martie până pe 26 aprilie 2018. Știrile au fost legate în principal de reflectarea evenimentelor din Salisbury, precum și de conflictul armat din Siria. Pretențiile autorității de reglementare fata de canalul rusesc au devenit cunoscute în decembrie 2018. Reprezentanții postului...

    Read More »
  • Rusia a început verificări la „BBC”

    on dec. 21, 18 • in Promo - portal, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 5 Comentarii

    Autoritatea de cenzura Roskomnadzor începe verificari la canalul BBC World News și resursele BBC în limba rusă, suspectând organizația de încălcarea legislației ruse. Decizia a fost luată de serviciul federal rus din cauza faptului că Marea Britanie a recunoscut canalul de propaganda RT vinovat de încălcarea legislatiei mass-media. Autoritatea britanica de reglmentare în domeniul mass-media – Ofcom – a anuntat ieri că RT ignoră principiul imparțialității în programele sale. „În legătură cu situația legata de decizia organului britanic de reglementare Ofcom privind încălcarea regulilor radiodifuzunii de catre canalul RT, Roskomnadzor începe să efectueze măsuri de...

    Read More »
  • Ofcom a anunțat RT că va impune sancțiuni

    on dec. 20, 18 • in Promo - portal, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Autoritatea de reglementare in domeniul mass-mediei și telecomunicațiilor din Marea Britanie – Ofcom – a publicat joi rezultatele anchetei extinse privind activitatea postului de televiziune rusesc RT (fostă Russia Today), transmite Reuters. În raport, Ofcom a ajuns la concluzia că RT nu a reflectat în mod impartial doar evenimentele privind Ucraina și Siria, ci și cazul otrăvirii la Salisbury a fostului ofițer GRU Serghei Skripal și a fiicei sale Iulia. Deficiențele și semne de propagandă au fost dezvăluite în șapte emisiuni difuzate în șase săptămâni, din martie până în luna aprilie a acestui an, după...

    Read More »
Scroll to top