Posts Tagged ‘posturi tv rusesti’

  • Marea Britanie – ”cap de pod” pentru propaganda tv a Kremlinului în Europa

    on mart. 26, 18 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Două canale de televiziune rusești au fost descoperite lansând in eter „teorii ale conspirației” și propagandă rusă pentru auditoriul tv european. Spre exemplu, pentru activitatea în Europa, posturile rusești de televiziune NTV și REN TV au obtinut licențe în Marea Britanie. Acum, tot mai multe voci cer modificarea legislatiei europene pentru a preveni astfel de situații, scrie The Telegraph. Publicația se concentrează pe explicarea mecanismului difuzarii radio și tv în Uniunea Europeană și a derapajelor înregistrate de-a lungul anilor în activitatea posturilor de televiziune din Rusia în Europa. The Telegraph afirmă că televiziunile din Rusia...

    Read More »
  • În sfârșit! În Moldova a fost interzisă propaganda tv din Rusia

    on dec. 8, 17 • in Moldova, Promo - portal, Recomandate, Regiuni, Slider, Ultrascurte • with 7 Comentarii

    Parlamentul din Republica Moldova a votat o lege care interzice difuzarea de știri și programe analitice rusești pe teritoriul republicii. Unii experți consideră că legea este necesară, în timp ce alții spun că este o ”încălcare a libertății de exprimare”. Pe posturile de televiziune din Moldova nu vor mai fi retransmise știrile și talk-show-urile politice ale posturilor tv din Rusia. Modificările aduse legislației au fost adoptate de Parlamentuld e la Chisinau la 7 decembrie. Potrivit noilor norme adoptate in materie de audiovizual, în țară va fi premisa retransmiterea numai a emisiunilor informative și a celor...

    Read More »
  • O altă minciună Putin-TV expusă de BBC: „Uciderea unei fetiţe din Doneţk care n-a existat”

    on apr. 8, 15 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Jurnaliștii britanici au expus minciunile a trei canale de televiziune rusești care au difuzat o stire despre moartea unei fetite de 10 ani în timpul bombardamentului din cartierul Petrovski din Donețk, se arata intr-un reportaj BBC. Jurnaliștii au efectuat propria anchetă despre presupusa moarte a fetei și au vizitat locul unde ar fi avut loc tragedia. Cu toate acestea, niciunul dintre locuitorii cartierului Petrovski din Donetk nu a fost în măsură să confirme informația. „Am auzit despre asta la televizor”, – a declarat unul dintre locuitorii orasului, dar a menționat că nu stie nimic altceva...

    Read More »
  • Chişinăul a amendat canalele TV pentru propagandă rusească deşănţată

    on oct. 7, 14 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Sub sancțiunile Chişinaului au cazut posturile „Prime TV„, care preia canalul  rusesc de stat  „Pervîi Kanal„, TV7 – retransmite NTV, Ren Moldova şi „RTR Moldova„. Practic, guvernul de la Chisinau a amendat toate posturile tv din Republica Moldova care difuzează știri în limba rusă și care „au încălcat principiul pluralismului„. Decizia privind amendarea a fost făcută de către Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Moldova. Consiliul a considerat ca informațiile din cadrul emisiunilor tv preluate de pe posturile tv rusesti – „Vremea„, „Segodnea”, „Vesti” și „Novosti 24″ – au incalcat „principiile echilibrului social-politic, corectitudinii și obiectivitatii.”...

    Read More »
Scroll to top