Posts Tagged ‘Putin-TV’

  • Francezii – oripilați de modul în care lucrează Putin-TV

    on mai 23, 16 • in Democraţie putinistă, Promo - portal, Recomandate, Slider, Ultrascurte • with 8 Comentarii

    Populara emisiune tv din Franța – Le Petit Journal -, care prezinta stiri in cheie satirica, a aflat ce au spus in realitate participantii la un miting din Paris, intervievati de reporterii televiziunii publice ruseti Rossia-1 pentru emisiunea „Vesti Nedeli” cu Dmitri Kiselev, difuzata pe 15 mai. Tema principală a emisiunii lui Kiselev era „creșterea euroscepticismului în Franța”. Angajații postului de televiziune „Rossia-1” au filmat demonstrația de protest împotriva noii legi a muncii și i-au intervievat pe protestatari, care au răspuns în contextul protestului, fara niciun cuvant despre euroscepticism, scrie RFI. „E groaznic, dezgustător și...

    Read More »
  • Un nou fals al Putin TV vorbește despre cea mai mare frică a Kremlinului

    on mai 4, 16 • in Box, Promo - portal, Recomandate, Ultrascurte • with 2 Comentarii

    În emisiunea duminicala” Vesti Nedeli”, prezentata de propagandistul nr.1 al Rusiei, omul de televiziune Dmitri Kiselev, se poate avea întotdeauna încredere: ea ne arată exact în ce trebuie să creadă poporul rus, scrie Frankfurter Allgemeine. Astfel, într-una din ultimele transmisiuni, Kiselev a prezentat o legitimatie cu vulturul german, svastica și stampila. „Și, deși fotografia de pe legitimatie apartinea obersturmbahnfuehrer-ului SS din Bremen – Walter Schmidt, care a trăit între 1917-2000, Kiselev a explicat că documentul apartine hauptsturmfuehrer-ului ucrainean Roman Kali. Tot acolo, Kiselev a spus ca exista si un citat din Hitler, care negru pe...

    Read More »
  • Raport Freedom House: Rusia – inovator al propagandei de stat

    on apr. 27, 16 • in Democraţie putinistă, Promo - portal, Recomandate, Slider, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Organizația Internațională Freedom House a anunțat că nivelul libertății presei în lume, în 2015 a coborât la cel mai scăzut nivel din ultimii 12 ani, Rusia devenind un „inovator al propagandei de stat moderne”, potrivit Unian. Guvernul rus a consolidat controlul asupra informațiilor private și a intensificat eforturile de manipulare a mass-mediei în „probleme de politică cu țări vecine, geolopolitic importante, precum Ucraina, Moldova, țările baltice și din Asia Centrală”. O influența specială exercita statul rus în sectorul de știri, declara analistul Freedom House, Helen Agekyan. „Acest lucru are un caracter global în ultimii câțiva...

    Read More »
  • Tăcerea ipocrită despe propriii monștri. Ce este mai grav, un viol fictiv al unui copil, sau decapitarea reală a unui copil

    on mart. 7, 16 • in Opinii, Promo - portal, Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Utilizatorii de Internet din Rusia și nu numai au fost șocați de oribilele imagini ale unei musumance îmbrăcate în negru, care timp de aproape 50 minute a fluturat capul retezat al unui copil de 4 ani. Scena avea loc in plina zi, langa una dintre stațiile aglomerate ale metroului din Moscova. Femeia, o nebuna pe fond religios, striga deja cunoscuta expresie ”Allah Akbar”, iar anchetatorilor le-a declarat mai tarziu ca odioasa crima a fost o „răzbunare pe Putin”, pentru Siria. Aceasta oribila crima a fost trecuta cu tacere de toate canalele mari de televiziune din...

    Read More »
  • Criza migranţilor. Putin-TV probează „răpirea” şi „violul” unei adolescente din 2015, cu o „mărturisire” din…2009

    on ian. 19, 16 • in Fără categorie, Promo - portal, Recomandate, Ruşi descreieraţi, Slider, Ultrascurte • with 2 Comentarii

    Poliția din Berlin a negat anuntul răpirii și violarii unei adolsecente de origine rusa, facut de mass-media rusă. Dezmintirea Poliției Metropolitane din Berlin a fost postata pe pagina de Facebook. „În ultimele zile am văzut o crestere a interesului comunității pe Internet de cazul dispariției fetei de 13 ani. Da, este adevărat, fata a fost disparuta pentru o perioadă scurtă de timp, dar s-a întors acasă … Potrivit anchetei, nu a existat fapte de răpire sau viol” – se arata în declarație. De asemenea, politia sustine ca nu va dezvalui detalii cu privire la ceea...

    Read More »
  • Newsweek: Frigiderele goale ale rușilor încep să învingă televizoarele lui Putin

    on ian. 8, 16 • in Box, Democraţie putinistă, Promo - portal, Ultrascurte • with 11 Comentarii

    Predicțiile privind revoluția iminenta în Rusia reprezinta un adevarat hobby al kremlinologilor, scrie Newsweek. Dar de cand Vladimir Putin a anexat Crimeea, profețiile sumbre au început să sune tot mai frecvent. Mai ales în contextul haosului din economia rusă, cauzat de sancțiunile occidentale și scăderea prețurilor la petrol. Cu toate acestea, notează ziarul, în ciuda deprecierii rublei, creșterii inflației și scăderii puterii de cumparare a populației pana la nivelul anilor 90, rating lui Putin rămâne la un nivel aproape de necrezut de inalt, de 80 la suta. Și toate acestea din cauza aventurilor militare și...

    Read More »
  • Putin-TV a dezvăluit o bombă murdară sau este un nou truc propagandistic?

    on nov. 12, 15 • in Box, Opinii, Promo - portal, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Doua canale TV de stat de la Kremlin „accidental” au aratat imagini cu specificațiile tehnice ale noii arme rusesti ultrasecrete. O  torpila aer-sol si mare-sol cu focos nuclear. Cu siguranta ca ne sperie. Sau poate este un alt truc propagandistic care sa ne convinga cat de mare este puterea militară a lui Putin? In mod normal, intr-o tara dominata de secretomanie, astfel de imagini nu au cum sa ajunga pe ecranele televizoarelor. Cu siguranta ca nu este deloc intamplator, mai ales ca imaginile au fost difuzate de doua televiziuni odata. Bun, sa zicem ca au...

    Read More »
  • Putin-TV a pierdut procesul împotriva BBC

    on sept. 22, 15 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    BBC a câștigat un proces împotriva canalului de propagandă rusesc RT (Russia Today), care susținea că televiziunea britanică a regizat unul dintre reportajele sale din Siria, potrivit BBC. RT a declarat că BBC a „pus în scenă” un atac cu arme chimice pentru a realiza un reportaj și cu ajutorul tehnologiei digitale a schimbat cuvintele rostite de unul dintre intervievați. BBC s-a plans consiliului Ofcom (CNA britanic), afirmând că acuzațiile „foarte grave” aduc o lovitură angajamentelor postului tv referitoare la imparțialitatea și precizia care guverneaza activitatea corporației britanice. RT a fost obligata sa difuzeze un rezumat al deciziei Ofcom care arata că...

    Read More »
  • O altă minciună Putin-TV expusă de BBC: „Uciderea unei fetiţe din Doneţk care n-a existat”

    on apr. 8, 15 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Jurnaliștii britanici au expus minciunile a trei canale de televiziune rusești care au difuzat o stire despre moartea unei fetite de 10 ani în timpul bombardamentului din cartierul Petrovski din Donețk, se arata intr-un reportaj BBC. Jurnaliștii au efectuat propria anchetă despre presupusa moarte a fetei și au vizitat locul unde ar fi avut loc tragedia. Cu toate acestea, niciunul dintre locuitorii cartierului Petrovski din Donetk nu a fost în măsură să confirme informația. „Am auzit despre asta la televizor”, – a declarat unul dintre locuitorii orasului, dar a menționat că nu stie nimic altceva...

    Read More »
  • VIDEO. Luptătorii Azov pentru Putin-TV: „No vodka, no Russia. Only Coca-Cola, only Barack Obama”

    on apr. 3, 15 • in Filmul zilei, Ucraina, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    „No vodka, no Russia. Only Coca-Cola, only Barack Obama”, „mercenarii americani”, soldații regimentului „Azov” au înregistrat un VIDEO pentru televiziunile propagandistice din Rusia, in care se declara „mercenari americani”. Pentru mai multa „veridicitate”, luptatorii Azov au arborat pe pozitiile ocupate pe linia frontului, doar pe perioada filmarilor, un steag american.

    Read More »
Scroll to top