Posts Tagged ‘RT’

  • Un corespondent RT – acuzat de implicare în revoltele de la Washington

    on ian. 24, 17 • in Ruşi descreieraţi, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Corespondentul postului RT America, Alexander Rubinstein, este anchetat pentru implicarea în revoltele care au avut loc la Washigton, în ziua învestirii lui Donald Trump. Rubinstein a fost arestat la Washington, pe 20 ianuarie, în timp unui „reportaj” despre proteste. Reporterul RT risca o pedeapsă cu închisoarea de până la 10 ani  și o amendă de până la 25 de mii de dolari. Redactorul-șef RT, Margarita Simonyan, a declarat ca, la cererea avocatilor, canalul nu poate comenta acuzatiile la adresa lui Rubinstein. O audiere preliminară în cazul reporterului este programată pentru 16 februarie, scrie RIA Novosti....

    Read More »
  • Moscova a amenințat Facebook cu represalii

    on ian. 23, 17 • in Democraţie putinistă, Promo - portal, Slider, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Nu trece o zi fără ca Facebook să nu fie în centrul unor scandaluri pe teme de cenzura. Cea mai recenta turbulența in jurul gigantului social a avut loc odata cu blocarea temporară a paginii canalului rusesc de propaganda RT – care a condus la amenințări de represalii din partea cenzorilor de stat din Rusia, scrie The Guardian. Postului RT în limba engleză i-a fost interzisă plasarea de imagini, video și alt continut difuzat pe pagina sa de pe Facebook, timp de aproximativ 20 de ore. Totul din cauza unor probleme cu drepturile de autor...

    Read More »
  • Facebook a introdus restricții pentru „RT”, înainte de învestirea lui Trump

    on ian. 19, 17 • in Rusia în lume, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Facebook a introdus pe 18 ianuarie restricții temporare pentru canalul in limba engleza al  „Russia Today” (RT). Postul tv nu poate posta mesaje care contin link-uri la materiale, imagini și clipuri video. Potrivit RT, restricțiile acționeaza pana sambata, 21 ianuarie, ora 22:25 (ora Moscovei). Astfel, intervalul cuprinde momentul învestirii președintelui american Donald Trump – ceremonie care urmează să aiba loc pe 20 ianuarie. Rețeaua socială a introdus restricții la publicarea materialelor RT după difuzarea de catre canalul de propaganda a ultimei conferințe de presă a lui Barack Obama in calitate de președinte al SUA. RT...

    Read More »
  • VIDEO. Transmisiunea C-SPAN în SUA, ”invadată” de postul propagandistic al Rusiei – RT

    on ian. 13, 17 • in Filmul zilei, Promo - portal, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Transmisiunea pe internet a canalului american C-SPAN a fost întreruptă joi timp de circa zece minute și înlocuită de un program al televiziunii propagandistice ruse RT, transmite AFP. „În această după-amiază (joi, n.r.), transmisiunea online a C-SPAN a fost pentru scurt timp întreruptă de un program al RT. Suntem în curs de anchetare și rezolvare a problemei”, a indicat canalul american pe contul său de Twitter. „Cum RT este unul dintre canalele pe care noi le monitorizăm în mod regulat, presupunem că aceasta este o problemă de rutare internă. Dacă situația stă altfel, vă vom...

    Read More »
  • Fostul ambasador al SUA cere declararea RT și Sputnik drept ”agenți străini”

    on dec. 11, 16 • in Box, Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Fostul ambasador al SUA în Rusia, Michael McFaul, a sugerat ca problema canalului rusesc RT și a ”agentiei de stiri” Sputnik sa se rezolve in ”maniera ruseasca”, adica să fie declarate cele doua organizatii, implicate in sprijinul candidatului Donald Trump, drept ”agenți straini”, potrivit The Washington Post. În articolul sau, McFaul a scris despre modul în care Rusia putea influența alegerile din noiembrie din SUA, în special prin atacuri cibernetice executate la ordinele autorităților ruse împotriva organizațiilor politice americane. Deși fostul ambasador sustine ca numărarea voturilor nu a fost afecatata, totusi, în viitor, este necesar...

    Read More »
  • Times: E timpul să punem pe butuci mașina de minciuni a Kremlinului

    on oct. 18, 16 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 10 Comentarii

    „Trebuie să ai inimă de piatră ca să nu râzi de problemele canalului RT”, afirmă autorul The Times, citând o frază atribuită lui Oscar Wilde. După ce, până în 2009, canalul s-a numit Russia Today,”planul viclean de schimbare a numele postului nu l-a ajutat să mascheze devotamentul său față de Putin și satisfacerea fiecarui capriciu al acestuia”. Ieri, banca NatWest a blocat conturile canalului, dar s-a razgandit dupa ce Kremlinul a amenintat ca va face același lucru cu BBC în Rusia. „In ciuda patosului Kremlinului, amenințarea băncii poate fi cu greu echivalata unei opresiuni draconice...

    Read More »
  • The New York Times: Răspândirea de informații false – o puternică armă a Rusiei

    on aug. 29, 16 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 26 Comentarii

    „Pe fondul dezbaterii naționale furtunoase despre parteneriatul Suediei cu NATO, dintr-o dată, Stockholmul oficial s-a confruntat cu o problemă alarmantă – fluxul de informații denaturate și false din rețelele sociale, care aduce și mai multa contradicție în societate pe această temă”, – scrie The New York Times. Astfel, s-a susținut că, în cazul în care este semnat acordul, NATO va stoca pe teritoriul suedez arme nucleare secrete și va putea fara acordul guvernului suedez să atace Rusia din Suedia. În plus, trupele NATO vor viola femeile suedeze, fără teama de a fi pedepsiti penal. În opinia...

    Read More »
  • În plină criză, Rusia a crescut bugetul de cheltuieli pentru propaganda în Marea Britanie

    on aug. 2, 16 • in Box, Democraţie putinistă, Promo - portal, Recomandate, Ultrascurte • with 2 Comentarii

    Rusia a majorat cheltuielile sale cu resursele de propagandă din Marea Britanie cu mai mult de 100 de milioane de lire, scrie The Times. Kremlinul a aprobat încă de anul trecut o creștere semnificativă a bugetului canalului de limba engleză Russia Today (RT) și altor servicii, inclusiv site-ul de știri Sputnik, care a deschis recent un nou sediu la Edinburgh. Fiind în fruntea mass-mediei specializate in vehicularea și distribuirea de teorii ale conspirației, RT beneficiaza de o atentie financiara speciala din partea Kremlinului, care se vede nevoit sa taie alte cheltuieli (in principal sociale), pentru...

    Read More »
  • Moscova ameninţă cu represalii după ce Praga a refuzat acreditarea jurnaliştilor ruşi

    on apr. 21, 16 • in Promo - portal, Slider, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Moscova va recurge la represalii în legătură cu refuzul Ministerului de Externe ceh de prelungire a acreditarilor jurnaliștilor ruşi, a anunţat, astăzi, Maria Zaharova, purtatorul de cuvant al Ministerul de Externe al Rusiei. „Desigur, acest lucru nu a fost o surpriză pentru nimeni, vom lua măsuri de retorsiune. Nu este alegerea noastră „- a spus Zaharova, comentând cu privire la refuzul Ministerului ceh de Externe de prelungire a acreditarilor jurnaliștilor RussiaToday şi Vecernaya Moskva. Potrivit ei, „orice acțiune, orice hărțuire a jurnaliștilor ruși va avea raspuns pe masura”. Zaharova a remarcat că poziția Ministerului rus...

    Read More »
  • Scandalos cunoscutul jurnalist RT a fost arestat de poliţia letonă

    on mart. 16, 16 • in Letonia, Promo - portal, Slider, Ucraina, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Poliția din Letonia l-a reținut pe scandalos cunoscutul jurnalist RT (Russia Today) și „Zvezda TV” (postul tv al ministerului apararii din Rusia), Graham Phillips, informeaza Delfi. Phillips a încercat mai întâi să meraga in fruntea unei coloane a „legionarilor” letoni și ai susținătorilor acestora care marsaluiau prin Riga, dar politistii nu i-au permis să facă acest lucru. Mai târziu, Phillips, care purta o vesta portocalie cu inscriptia Press, a inceput sa țipe spre multime intrebarea „de ce glorifica fascismul?”, dar a fost ignorat de demonstranți, care refuzau sa vorbeasca cu el in limba rusa. În...

    Read More »
Scroll to top