Posts Tagged ‘RT’

  • Tadjikistanul refuză al 3-lea an la rând să acrediteze jurnaliştii RT

    on feb. 4, 16 • in Tadjikistan, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Ministrul de externe din Tadjikistan, Sirodjiddin Aslov a anuntat despre refuzul  eliberarii acreditarilor pentru jurnaliștii  canalului de televiziune rusesc RT pentru activitatea în această țară. Postul RT, cunoscut în trecut ca RussiaToday, încearca sa deschida o reprezentanță în Dușanbe din 2014, dar autoritatile tadjice au refuzat pana acum acordarea acreditarilor necesare. Ministrul tadjic de externe a menţionat că există câteva întrebări la care oficialii postului tv încă nu au raspuns. Aslov nu a dat detalii cu privire la motivele refuzului acordarii acreditarii, dar serviciului tadjic Radio Liberty, citând surse din Dushanbe, sustine ca guvernul de...

    Read More »
  • Buget record pentru „Putin-TV” în 2015

    on dec. 18, 15 • in Promo - portal, Recomandate, Slider, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Ministerul Justiției din Rusia a anunțat bugetul canalului TV de propaganda Russia Today, care emite pentru publicul din străinătate. Potrivit datelor institutiei, canalul de stat a consumat anul trecut 11,7 miliarde de ruble (136 milioane euro). Raportul privind cheltuielile RT pentru anul 2014 a fost publicat pe site-ul Ministerului rus al Justitiei, scrie Slon. În 2015, RT ar fi trebuit să primeasca 20,8 miliarde de ruble (269 milioane de euro), dar Ministerul de Finanțe a alocat doar 18,2 miliarde (235 milioane euro). Potrivit „Vedomosti”, în 2016 postul rusesc de propaganda va primi 19 miliarde de...

    Read More »
  • Washington Post: Este timpul ca Occidentul să lovească propaganda lui Putin

    on oct. 26, 15 • in Promo - portal, Recomandate, Slider, Ultrascurte • with 17 Comentarii

    „Putin, șeful unuia dintre cele mai corupte şi hoţeşti regimuri din lume, a preluat inițiativa în arena internațională – din Ucraina până în Siria. În acest timp, liderii occidentali, inclusiv președintele Obama, sunt pasivi și defensivi. Este timpul sa lansam o ofensivă (nu în sensul unei operațiuni militare, desigur), sa-l asediem pe Putin și, în același timp, să închidem josnicul birou de propagandă? Acum vă voi arăta cum se poate face”, scrie Washington Post. În primul rand, trebuie poprite conturile și bunurile canalului de televiziune RT al lui Putin – dar nu pur și simplu pentru că distribuie minciuna...

    Read More »
  • Putin-TV a pierdut procesul împotriva BBC

    on sept. 22, 15 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    BBC a câștigat un proces împotriva canalului de propagandă rusesc RT (Russia Today), care susținea că televiziunea britanică a regizat unul dintre reportajele sale din Siria, potrivit BBC. RT a declarat că BBC a „pus în scenă” un atac cu arme chimice pentru a realiza un reportaj și cu ajutorul tehnologiei digitale a schimbat cuvintele rostite de unul dintre intervievați. BBC s-a plans consiliului Ofcom (CNA britanic), afirmând că acuzațiile „foarte grave” aduc o lovitură angajamentelor postului tv referitoare la imparțialitatea și precizia care guverneaza activitatea corporației britanice. RT a fost obligata sa difuzeze un rezumat al deciziei Ofcom care arata că...

    Read More »
  • Noi probleme pentru Russia Today în Marea Britanie

    on aug. 31, 15 • in Războiul sancțiunilor, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Filiala britanica a bancii spaniole BBVA a refuzat să transfere canalului TV Russia Today bani, deoarece postul este legat de directorul general al MAI „Russia Today” Dmitri Kiselev. Canalul rusesc nu a putut astfel se incaseze fondurile din vânzarea de publicitate in Marea Britanie. „Într-o scrisoare catre compania Axiom Media, care vinde publicitate pentru canalul de televiziune RT în Regatul Unit, reprezentanții BBVA explica că nu pot face plata deaorece ” plăți similare pot fi accesate de organizaţiile sau structurile asociată cu domnul Dmitri K. Kiselev „- se arata pe site-ul canalului. Kiselev este inclus pe lista de sancțiuni a Uniunii Europene...

    Read More »
  • Letonia a trimis la plimbare „RussiaToday”, refuzând înregistrarea companiei

    on aug. 28, 15 • in Letonia, Promo - portal, Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Registrul Comerţului din Letonia a refuzat înregistrarea reprezentantului leton al agenției ruse de știri de stat „Russia Today”, care include canalul TV de propagandă Russia Today și agentia de stiri „RIA Novosti”, scrie Delfi.lv. Oficialii Registrului au explicat că, notarul public, după luarea în considerare a cererii Russia Today, a decis să refuze inregistrarea companiei. Institutia menționeaza ca informațiile furnizate de companie și documentele anexate nu sunt conforme cu Constituția Letoniei și alte acte normative. Cereea de înregistrare a „Russia Today” a fost depusa în Letonia pe 29 aprilie de 2015. Registrul comertului a precizat că a solicitat avizul Consiliului Național pentru...

    Read More »
  • Conturile RT au fost blocate şi în Marea Britanie

    on iul. 13, 15 • in Războiul sancțiunilor, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Banca Barclay din Marea Britanie a închis conturile companiei „Rossia Segodnia” (Russia Today – RT), din cauza măsurilor prevazute in cadrul pachetului de sancțiuni occidentale împotriva Rusiei, anunta RIA „Novosti”. „Contul este închis … banca va trimite in scurt timp o notificare,” – a declarat un reprezentant al băncii. Motive închiderii conturilor RT nu sunt anunțate. Anterior, autoritatile franceze si belgiene au dispus un sechestru asurpa activelor si conturilor RT in legatura cu dosarul Yukos impotriva statului rus, in procesul caruia fostii actionari au cerut si obtinut la CEDO despagubiri de 50 miliarde de dolari.

    Read More »
  • Canal tv anti-Putin lansat de Deutsche Welle în limba engleză

    on iul. 6, 15 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    SUA, UE și Germania doresc să limiteze influența Rusiei. În acest scop, Deutsche Welle lanseaza propriul program tv. Începând de luni, Deutsche Welle (DW) lanseaza un program de televiziune difuzat în limba engleză. De asemenea, va fi extinsă rețeaua internațională de corespondenți, în primul rând în Asia și Africa. Pentru a finanța noul program, au fost reduse alte câteva redacții străine. Potrivit CEO DW Peter Limburg, scopul noului canal este combaterea „propagandei lui Putin”. La Bonn, ministrul Culturii, Monika Grütter (CDU) a explicat că noul canal va fi „o contrapondere la politica Rusiei de dezinformare în...

    Read More »
  • Putin-TV îi angajează pe „regii conspirologilor”

    on mart. 13, 15 • in Recomandate, Rusia în lume, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    „Abby Martin nu a fost suficient de nebuna” – scrie Daily Beast despre fosta jurnalista americana care timp de 3 ani a fost prezentatoare la postul de televiziune rus RT din SUA. În luna februarie, Martin a anunțat că pleacă de la RT. Poate că sefii postului au fost deranjati de concluzia lui Abby că „fluorizarea apei este o conspirație perfida a guvernului„, sau ca „Israelul foloseste metodele lui Hitler”? „Dar acum se pare că Abby Martin a demisionat din cauza ca conducerea rusa nu o considera suficient de nebuna”, – potrivit Daily Beast. Aceasta...

    Read More »
  • Degringoladă la Russia Today. Kremlinul taie puternic din bugetul propagandei

    on ian. 29, 15 • in Recomandate, Rusia în lume, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Mass-media de stat din Rusia se pregateste pentru un an negru. Din cauza crizei economice din țară, o serie de agentii si posturi tv cu finantare de stat au fost deja anuntate despre reducerile de personal și taieri de salarii, scrie Die Zeit. Inainte ca in Rusia sa declanseze razboiul din Ucraina, Margarita Simonyan, redactorul-șef al postului tv Russia Today, principalul organ de propaganda de stat în limba engleză, promitea că daca Rusia va fi în război, canalul său va fi în linia întai a frontului. Cu toate acestea, astăzi propagandiștii ruși pierd teren pe frontul...

    Read More »
Scroll to top