Posts Tagged ‘Russia Today’

  • VIDEO. Propagandistul Russia Today, Graham Phillips, dat afară din parlamentul britanic

    on ian. 24, 17 • in Filmul zilei, Ultrascurte • with 7 Comentarii

    Propagandistul britanic Graham Phillips, care lucreaza pentru canalul Russia Today și „Zvezda”, a fost dat afară din clădirea Parlamentului Marii Britanii, scrie pe Twitter Ambasada Ucrainei în Marea Britanie. „Nimeni nu poate să strice relațiile britano-ucrainene. Nici chiar o marioneta rusească precum propagandistul G.Fillips, pe care poliția l-a alungat din Parlamentul Marii Britanii” – a scris ambasadorul Ucrainei Natalia Galibarenko pe Twitter.

    Read More »
  • TASS și Russia Today – declarate instituții ”din domeniul apărării și securității statului”

    on ian. 11, 17 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with 2 Comentarii

    Guvernul rus a aprobat lista întreprinderilor federale având „importanță esențială pentru asigurarea drepturilor și intereselor legitime ale cetățenilor ruși, de apărare și de securitate”. Printre altele, pe lista societatilor federale strategice se regasesc agentia de stiri TASS și postul tv cu agentia „Russia Today”. Lista a fost publicată pe portalul oficial al informațiilor legale. Pe lista ”strategica” mai apar TeleRadiodifuziunea de stat (VGTRK), centrul de televiziune „Ostankino”, mai multe companii din subordinea FSO (Serviciul de Paza si Protectie), FSB și Ministerul rus al Apărării, precum și „Rosatom” și Adminstratia Prezidentiala. Întreprinderile federale aflate pe lista...

    Read More »
  • Moscova pregătește ”tunurile” propagandistice pentru Frexit

    on dec. 8, 16 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 6 Comentarii

    Duma de Stat a adoptat amendamente la Legea bugetului de stat pentru 2017, care prevăd alocarea canalului RT (Russia Today) a unei suplimentari de 1,22 miliarde de ruble. Suplimentarea de finantare este justificata de deputati prin necesitatea „crearii, dezvoltarii, întreținerii și distribuiri unui canal de televiziune în limba franceză”. Cu aceasta suplimenatre de fonduri alocate, finanțarea totală a RT în 2017 ajunge la 18,74 miliarde de ruble (272,6 milioane de euro). Experții intervievați de RBC sugerează că aceasta creștere a finanțării se face in pregatirea unei posibile victorii în alegerile prezidențiale din Franța a lui...

    Read More »
  • MAE maghiar protestează împotriva minciunilor ”Putin-TV” despre Revolutia din 1956

    on oct. 26, 16 • in Box, Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Ultrascurte • with 12 Comentarii

    Ministerul ungar de Externe l-a convocat pe ambasadorul rus la Budapesta, în urma comentariilor negative ale directorului general al Agenției de Stat „Russia Today”, Dmitri Kiselev, despre Revolutia maghiara din 1956, scrie portalul HVG.hu. „Ministerul de Externe al Ungariei l-a convocat pe ambasadorul rus și i-a transmis clar: Ungaria nu va tolera de la nimeni afirmațiile peiorative despre Revoluția din 1956 și eroii săi”, – citează portalul declarația MAE maghiar. Anterior, partidul de opoziție „Politica poate fi diferita”  a cerut Ministerului ungar al Afacerilor Externe „sa-si înceapa ziua cu o convocare a ambasadorului rus”. „Ministerul...

    Read More »
  • Times: E timpul să punem pe butuci mașina de minciuni a Kremlinului

    on oct. 18, 16 • in Promo - portal, Recomandate, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with 10 Comentarii

    „Trebuie să ai inimă de piatră ca să nu râzi de problemele canalului RT”, afirmă autorul The Times, citând o frază atribuită lui Oscar Wilde. După ce, până în 2009, canalul s-a numit Russia Today,”planul viclean de schimbare a numele postului nu l-a ajutat să mascheze devotamentul său față de Putin și satisfacerea fiecarui capriciu al acestuia”. Ieri, banca NatWest a blocat conturile canalului, dar s-a razgandit dupa ce Kremlinul a amenintat ca va face același lucru cu BBC în Rusia. „In ciuda patosului Kremlinului, amenințarea băncii poate fi cu greu echivalata unei opresiuni draconice...

    Read More »
  • Propagandistul Russia Today a revenit în Letonia, în ciuda interdicției de 3 ani

    on iun. 15, 16 • in Letonia, Ruşi descreieraţi, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Scandalosul „jurnalist” al canalelor tv Russia Today și „Zvezda”, Graham Phillips, care în luna martie a primit interdictie de intrare în Letonia pe 3 ani, a revenit în aceasta țară. Anunţul îl face chiar Phillips pe pagina sa de Facebook, scrie TVNET.lv. Phillips a spus că s-a întors în Letonia pentru a realiza un reportaj despre iesirea Marii Britanii din UE. „În luna martie mi s-a intrezis trei ani intrarea in Letonia pentru ca la reuniunea Waffen SS am incercat sa aflu de la participanți de ce proslăvesc fascismul. Cei care nu sunt fericiti cu...

    Read More »
  • Rusia expulzează un jurnalist polonez

    on dec. 18, 15 • in Democraţie putinistă, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Vaclav Radzivinovich, corespondentul ziarului polonez Gazeta Wyborcza la Moscova va fi expulzat din Rusia. Masura autoritatilor ruse a fost anuntata de seful editorial al Gazeta Wyborcza, Roman Imelsky, pe cotul sau de Twitter. „Corespondentul nostru la Moscova, Vaclav Radzvinovich va fi expulzat din Rusia. Acțiunea este un răspuns la expulzarea din Polonia a jurnalistului rus Leonid Sviridov”, – a scris Imelsky. Potrivit Gazeta Wyborza, sâmbătă trecuta, din Polonia a plecat jurnalistul rus Leonid Sviridov,  corespondent al agenției de știri „Russia Today”. Sviridov a trebuit să părăsească ţara după ce Oficiului pentru Străini din Polonia a...

    Read More »
  • Noi probleme pentru Russia Today în Marea Britanie

    on aug. 31, 15 • in Războiul sancțiunilor, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Filiala britanica a bancii spaniole BBVA a refuzat să transfere canalului TV Russia Today bani, deoarece postul este legat de directorul general al MAI „Russia Today” Dmitri Kiselev. Canalul rusesc nu a putut astfel se incaseze fondurile din vânzarea de publicitate in Marea Britanie. „Într-o scrisoare catre compania Axiom Media, care vinde publicitate pentru canalul de televiziune RT în Regatul Unit, reprezentanții BBVA explica că nu pot face plata deaorece ” plăți similare pot fi accesate de organizaţiile sau structurile asociată cu domnul Dmitri K. Kiselev „- se arata pe site-ul canalului. Kiselev este inclus pe lista de sancțiuni a Uniunii Europene...

    Read More »
  • O nouă intoxicare rusească. Presa moscovită a anunţat „mitralierea” unei jurnaliste RT la Kiev

    on iul. 15, 15 • in Box, Democraţie putinistă, Promo - portal, Recomandate, Ucraina, Ultrascurte • with 3 Comentarii

    Presa propagandistica de la Moscova a relatat pe larg o stire inventata despre asasinarea cu cruzime la Kiev, de catre ultradicalii ucraineni a unei jurnaliste Russia Today – Margarita Valenko. Publicatiile din Rusia au afirmat ca jurnalista „independenta” și „pro-rusa” a fost mitraliata in casa scarii blocului ]n care locuia. Informatia s-a dovedit a fi insa o noua intoxicare a presei propagansistice din Rusia. „Rețelele sociale din Rusia au preluat pe larg stirea asasinatului. Poliția din Kiev a verificat informația si a constat ca nu exista fapta”, scrie news.ru. Despre „crima” au anuntat o serie de televiziuni, agentii si publicatii de...

    Read More »
  • Conturile RT au fost blocate şi în Marea Britanie

    on iul. 13, 15 • in Războiul sancțiunilor, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Banca Barclay din Marea Britanie a închis conturile companiei „Rossia Segodnia” (Russia Today – RT), din cauza măsurilor prevazute in cadrul pachetului de sancțiuni occidentale împotriva Rusiei, anunta RIA „Novosti”. „Contul este închis … banca va trimite in scurt timp o notificare,” – a declarat un reprezentant al băncii. Motive închiderii conturilor RT nu sunt anunțate. Anterior, autoritatile franceze si belgiene au dispus un sechestru asurpa activelor si conturilor RT in legatura cu dosarul Yukos impotriva statului rus, in procesul caruia fostii actionari au cerut si obtinut la CEDO despagubiri de 50 miliarde de dolari.

    Read More »
Scroll to top