Posts Tagged ‘Russia Today’

  • Suspectat de spionaj: Polonia retrage acreditarea reporterului Russia Today

    on oct. 25, 14 • in Promo - portal, Rusia în lume, Slider, Ultrascurte • with Fără comentarii

    Pentru prima dată în istoria modernă a Poloniei, ministerul polonez al afacerilor externe retrage acreditarea pentru corespondentul agenției „Russia Today” Leonid Sviridov, care a lucrat in tara timp de peste 10 ani. Decizia MAE de la Varsovia nu a fost explicata de autoritati. Secretarul de presa al Ministerului de Externe al Poloniei Marcin Voychehovsky a declarat scurt: „Nu comentăm„. La începutul acestei săptămâni, mass-media poloneză a scris că Ministerul Afacerilor Externe polonez ar putea expulza mai multi diplomati rusi implicati în scandalul de spionaj izbucnit dupa ce un inalt ofiter polonez si un avocat au...

    Read More »
  • Omul care vrea să fie „politruk-ul” propagandei ruse la Bucureşti

    on oct. 23, 14 • in Box, Opinii, Promo - portal, Ultrascurte • with 11 Comentarii

    Moscova a reinstaurat functia de politruk. Dar, fostul conducator pe linie de partid nu mai este ce a fost. Modernizat si transpus/deghizat in termeni actuali, acesta actioneaza sub chipul formatorului de opinie. Activeaza in „presa” de propaganda, care este vadit diferita de jurnalismul clasic. Este campioana a deontologiei in subiecte neesenţiale (neimportante pentru scopul propagandei) si cerber infricosator in subiecte sensibile, periculoase sau potential periculoase pentru  „buna imagine” a „patronului” şi anturajului acestuia. Dan Musetoiu, fost editor The Money Channel, vrea sa se lanseze ca „prim-politruk” al propagandei ruse in Romania. Jurnalistul a confirmat ca...

    Read More »
  • Cum trebuie citită propaganda Kremlinului

    on oct. 13, 14 • in Fără categorie, Opinii, Ultrascurte • with 1 Comentariu

    Propaganda Kremlinului profita din plin de lipsa filtrelor de gandire, dar mai ales a „comoditatii” unor colegi ziaristi. Multi au dezvoltat o rutina izvorata din aplicarea cu succes a reflexul tastarii Ctrl A – Ctrl C – Ctrl V. Cumva ii intelegem. Munca multa şi prost platita si cine mai sta sa deconspire nesfarsitele materiale propagandistice venite din toate sursele. Mai ales ca unele sunt atat de abile incat descalcirea si dezavuarea manipularii pare a fi o munca de Sisif. Pana si marile agentii straine (chiar de presa) mai dau chix. Nu te poti pune...

    Read More »
  • Două posturi TV pro-româneşti trec în subordinea ideologică a Kremlinului

    on sept. 3, 14 • in Fără categorie, Moldova, Recomandate, Rusia în lume, Ultrascurte • with 2 Comentarii

    Russia Today (Rossia Segodnea), portavocea mediatică a Kremlinlui, a preluat controlul ideologic al posturilor moldoveneşti de televiziune EURO TV si Alt TV. O ştire aparută pe site-ul deschide.md susţine că cele două au trecut în proprietatea milionarului Ilan Shor, un apropiat al cercurilor politice si de afaceri din Rusia. Conform unor surse din cadrul redactiei, noua conducere a posturilor a infiintat deja o sectie în limba rusa la Euro TV si a renuntat la orientarea pro-Romania si pro-europeana. Noul producator general al Euro TV a fost numit Dumitru Chitoroaga, cunoscut in mass-media locala drept mare...

    Read More »
  • WSJ: Rusia intensifică războiul informațional cu SUA lovind în inima Europei

    on aug. 22, 14 • in Box, Fără categorie, Promo - portal, Rusia în lume, Ultrascurte • with Fără comentarii

    „Cu imaginea suferindă dupa izbucnirea conflictului din Ucraina, Rusia depune eforturi suplimentare pentru a restabili, moderniza și extinde canalele sale mass media din străinătate” – scrie The Wall Street Journal (WSJ). Accentul a fost pus pe Germania, scrie jurnalistul Anton Trojanowski. Joi, guvernul rus a mai facut un pas pentru dezvoltarea canalului Russia Today (RT), majorand bugetulul televiziunii cu 39 de milioane de dolari. De la anul, RT va incepe sa emita si în limba franceză. „Aceste eforturi vor aduce noi sanse pentru Kremlin sa sporeasca numarul nemulțumitilor de rolul SUA în lume, și sa...

    Read More »
  • „Adevărul” are accent rusesc. Agenda Bilderberg, publicată din „surse sigure”

    on iul. 11, 14 • in Opinii • with Fără comentarii

    Într-un articol intitulat “Ce au discutat membrii Bilderberg la întrunirea anuală de la Copenhaga”, ziarul Adevărul susţine că este în măsură să divulge temele secrete de pe agenda reală a întrunirii. Cum o face însă? Simplu, dă credit total celor publicate pe această temă de Russia Today (RT), reţeaua media finanţată de Kremlin. Articolul din Adevărul se bazează în exclusivitate pe informațiile RT care, la rândul său, indică o singură „sursă” a informaţiilor: Daniel Estulin, autor și jurnalist rus, născut în Lituania, unul dintre “vânătorii” grupului Bilderberg. Adevărul traduce întregul articol al RT, fără a...

    Read More »
Scroll to top