Posts Tagged ‘RussiaToday.ro’

  • Minciună russiatoday.ro: Uniunea Europeană cere Rusiei să nu renunţe la proiectul South Stream

    on dec. 19, 14 • in Fără categorie, Minciunile RussiaToday.ro în România • with Fără comentarii

    Articolul din russiatoday.ro incearca sa ne convinga ca UE se roaga de Rusia sa nu renunte la gazoductul South Stream. Doua lucruri de remarcat. In primul rand: niciun oficial UE sau CE nu a declarat asa ceva pana acum (e suficient sa dai cautare pe google). In al doilea rand: in stilul caracteristic propagandei de stat din Rusia, site-ul romanesc pune „zbaterile ” Bulgariei de a salva „pruncul nascut mort” – poiectul South Stream – pe seama intentiilor UE. (În al treilea rand, nu se precizeaza sursa). Redam textul propagandistic: „Bulgaria va obţine toate permisiunile...

    Read More »
  • Impostorii de la RussiaToday.ro i-au păcălit pe mincinoșii de la RussiaToday.com (RT.com)

    on dec. 17, 14 • in Fără categorie, Opinii, Ultrascurte • with 2 Comentarii

    Orice poveste cu rusi sau pro-rusi are o nota de umor, indiferent cat de serios e subiectul. Si asta este unul serios. Romania este o tara in care rusii au violat tot ce avea puls, in care au furat si jefuit tot ce le iesea in cale. Au batut pana la desfigurare, au aruncat in lagare de munca si, mai rau, au facut nenumarate crime. Doar in rare cazuri, bunicile noastre au recunoscut cum erau violate si batjocorite de rusi. Pentru ca era rusine mare pe vremea aia sa vorbesti despre asa ceva. Te duceai...

    Read More »
  • Minciună russiatoday.ro: Gorbaciov – “Crimea nu poate fi ruptă de Rusia, pentru că este copilul ei”

    on dec. 10, 14 • in Fără categorie, Minciunile RussiaToday.ro în România • with Fără comentarii

    RussiaToday.ro ofera un titlu in care justifica anexarea Crimeei plecand de la un text scris de primul si ultimul presedinte al URSS – Mihail Gorbaciov in ziarul Rossiiskaia Gazeta. Problema este ca in textul aparut in publicatia rusa nu exista nicio mentiune a temei Crimeea. Articolul din russiatoday.ro este o manipulare grosolana deoarece foloseste un titlu fara legatura cu textul original la care face referire (vezi foto atasat). Redam mai jos textul din Russiatoday.ro Într-un articol publicat în cotidianul rus Rossiiskaia Gazeta, fostul președinte, astăzi în vârstă de 83 de ani, deplânge criza ucraineană care...

    Read More »
  • Russia Today: NU avem nicio legătură cu site-ul lansat în România

    on dec. 4, 14 • in Ultrascurte • with Fără comentarii

    RussiaToday.ro nu are legatura cu RT (Russia Today) din Rusia. Rețeaua rusa de televiziune RT (fosta Russia Today) declara, intr-o serie de precizari transmise joi la solicitarea HotNews.ro, ca nu are in prezent operațiuni sau afilieri în România și nici planuri de a deschide unele în viitorul foarte apropiat. Reteaua rusa declara ca site-ul RussiaToday.ro, lansat zilele trecute „in versiune beta”, nu este afiliat RT. Citeste continuarea pe ReporterVirtual.ro  

    Read More »
  • RussiaToday.ro e online! Cine sunt oamenii ruşilor din România

    on dec. 3, 14 • in Ultrascurte • with Fără comentarii

    Site-ul RussiaToday.ro este activ de cateva zile, fiind lansat in „varianta beta”, dupa cum anunta cu cateva zile in urma pagina de Facebook a Russia Today Romania. Site-ul are alte elemente de identitate vizuala decat site-urile RT in principalele limbi de circulatie internationala. El se descrie astfel: „un proiect editorial independent al carui scop este schimbarea perceptiei publice fata de Rusia din Rusia este o amenintare pentru Romania in Rusia este o oportunitate pentru Romania„. Site-ul include rubrici precum „HotNews” (fara nicio legatura cu site-ul HotNews.ro), „Politica Interna”, „Politica Externa”, „Military&Intelligence”, „Top News” (separat de...

    Read More »
Scroll to top