andrew lack_BBGNoul șef al agenției federale Broadcasting Board of Governors (BBG), care include radioul Vocea Americii și Europa Liberă, a precizat că una dintre prioritățile sale este să contracareze ascensiunea postului de televiziune Russia Today (RT), finanțat de Kremlin, punându-l pe același palier cu organizațiile teroriste.

„Ne confruntăm cu o serie de provocări din partea unor entități precum Russia Today, care promovează un anumit punct de vedere, Statul Islamic din Orientul Mijlociu și grupuri precum Boko Haram”, a spus Andrew Lack, noul șef al BBG. Lack a fost președintele postului de știri NBC Newss. El este o voce foarte respectată în industria mass-media din Statele Unite ale Americii.

„Dar cred cu tărie că această agenție are rolul de a finanța (lupta n.r.) împotriva acestor provocări”, a mai spus Lack, citat de New York Times.

Publicația americană notează că Rusia a investit milioane în instituții de presă, orientate către publicul internațional, cum ar fi postul RT și platforma de știri și radio Sputnik News.

Kremlinul spune că a finanțat aceste instrumente media pentru a contracara discursul pro-american al mass-media occidentale, potrivit New York Times, care adaugă faptul că RT are deja o prezență semnificativă în SUA.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 4,50 din 5)
Încarc...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top