Publicația britanică Times vorbește despre întrebările adresate politicienilor britanici în legătură cu aparițiile lor tot mai dese pe postul de televiziune propagandistic RT.

Jurnalistii au calculat ca, începand cu 2015, când lider al Partidului laburist a devenit Jeremy Corbyn, miniștrii cabinetului din umbra au participat de 26 de ori la emisiunile postului de propaganda rusească. Nici reprezentanții Partidului Conservator nu s-au lăsat mai prejos, încasând onorarii de mii de lire sterline pentru participarea la emisiunile RT.

Ministrul actualului guvern, Michael Gove, a întrebat de ce deputații apar pe canalul propagandistic al Kremlinului.

Conservatorii de rang înalt au declarat sume de trei cifre reprezentând onorarii primite pentru participarea la show-ul satiric al aceluiași canal. În loc să asculte sfaturile autoritatii de reglementare Ofcom, care a avertizat în mod repetat RT, politicienii continua sa apara la emisiunile canalului, care din simpatie ideologica, care din lăcomie, care din dorința de a cuprinde o audiență cât mai mare.

Times consideră că politicienii britanici ajută astfel propaganda Kremlinului. RT face tot posibilul sa mimeze un post tv „normal” de stiri. Prin urmare, prezența în eter a unor politicieni occidentali este atât importantă pentru canal.

Times consideră că este timpul ca personalitățile-cheie din ambele partide să decidă de partea cui sunt. Politicienii au trebuit să aiba in vedere concluziile si avertismentele organelor de reglementare și să se împotrivească seducerii de catre propagandiștii fără scrupule ale Moscovei.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top