RT„Trebuie să ai inimă de piatră ca să nu râzi de problemele canalului RT”, afirmă autorul The Times, citând o frază atribuită lui Oscar Wilde.

După ce, până în 2009, canalul s-a numit Russia Today,”planul viclean de schimbare a numele postului nu l-a ajutat să mascheze devotamentul său față de Putin și satisfacerea fiecarui capriciu al acestuia”. Ieri, banca NatWest a blocat conturile canalului, dar s-a razgandit dupa ce Kremlinul a amenintat ca va face același lucru cu BBC în Rusia.

„In ciuda patosului Kremlinului, amenințarea băncii poate fi cu greu echivalata unei opresiuni draconice fata de ”curajos radiodifuzor de stat”. Din contra, RT de o lungă perioadă de timp profita de toleranța constituționala a societății britanice ca să o submineze” – se spune în articol.

Autorul ne aminteste despre jurnalista Sarah Firth, care a lucrat timp de cinci ani la Russia Today și care si-a dat demisia dupa ce canalul a acuzat Ucraina că a doborat avionul de linie MH17.

Ofcom a consemnat 15 incalcari ale Codului teleradiodifuziunii de catre RT. Una dintre minciunile cele mai odioase a fost afirmația postului că reportajul BBC cu privire la utilizarea de arme chimice de catre regimul Assad a fost o farsă jurnalistica. În calitate de experti RT aduce in studioul sau „rasiștii, neo-nazisti, entuziaști OZN, susținători ai teoriilor conspirației privind 11 septembrie și amatorilor pasionati de science-fiction”.

„Statele democratice apara libertatea de exprimare. Libertarismului unilateral, care refuzul societatii libere dreptul de a se apăra în fata dușmanilor sai – nu este deloc liberalism. Ajunge cat am cochetat cu RT. Acesta nu este un post normal de știri, ci un complot al escrocilor aflati în serviciul unui autocrat-asasin. Blocarea conturilor bancare ar trebui sa fie cea mai mică dintre problemele pe care le are acest post”, conchide jurnalistul The Times.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (14 voturi, media: 5,00 din 5)
Loading...

Related Posts

10 Responses to Times: E timpul să punem pe butuci mașina de minciuni a Kremlinului

  1. ANTIPUTIN spune:

    Nada, esti un trolagent cu PUTIN trotil
    Dar ca sa verific, o sa’ti pun fitil
    Daca explodezi, ai un singur kil
    De moare si PUTIN, esti erou si PUT KILL

  2. ANTIPUTIN spune:

    TONI, Nada, sau alt trolagent
    Voi spalati murdar, fara detergent
    Voi agentii toxici cu’un tar dement
    Crimele va’mbraca, de vii, in ciment!

  3. ANTIPUTIN spune:

    NADA SI ALTI TROLAGENTI
    VOI ATI RAMAS REPETENTI
    NU AVETI NICI DETERGENTI
    SUNTETI NULI SI MEREU BETI

  4. Catun spune:

    Papusa Nada Sou inca crede ca Rusia Today a spus adevarul ca nu sunt trupe rusesti in Donbas, sau cu privire la rusii vinovati de doborarea avionului MH17.

  5. putin spune:

    Russia today are un rating neinsemnat in Occident. Nimeni, dar absolut nimeni nu plateste pentru postul asta nicaieri. doar ca-l baga la pachet cu altele. Asta e smecheria rusa. Altfel nimeni nu ar plati pentru el. 🙂

  6. bogdan spune:

    Se numeste Rahat Today ! Caci rezulta dintr-o tara de rahat !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top