Începând cu anul 2014, postul tv de propagandă rusă RT (Russia Today) a efectuat plăți membrilor Parlamentului britanic de cel puțin 93.700 de lire sterline pentru participare la emisiunile canalului, se arata în raportul „În interesul cui?“, publicat de organizația Transparency International (TI), transmite dw.com.

Autorii au analizat documentele Camerei Comunelor din Parlamentul Britanic.

Potrivit experților TI, între 2010-2017, mai mult de 160 de politicieni și oficiali britanici au apărut în emisiunile RT de 381 ori.

În plus, doi foști membri ai parlamentului, ale căror onorarii nu sunt incluse în suma menționata, au propriile lor talk show la RT.

Experții Transparency International indică asupra necesitatii de a menține independența Parlamentului, apărarea principiilor și creșterea transparenței acestuia.

„Încercarile de a spirjini promovarea democrației în străinătate vor fi anulate în cazul în care cei aleși să ne reprezinte lucrează în interesul regimului care încearcă să submineze democrația“, – subliniază autorii raportului.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

One Response to Transparency International: Russia Today a efectuat plăți în conturile parlamentarilor britanici

  1. bogdan spune:

    Banii insangerati ai Porcilor sunt peste tot ! De asemenea idioti utili care sa-i accepte…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top