Cauzele accidentelor care au dus la pierderea a doua avioane de lupta ale portavionului rusesc „Admiral Kuznețov”, în timpul campaniei siriene din 2016, a fost una și aceeasi – ruperea cablului de oprire, anunță „RIA Novosti”, citând o sursă din complexul militar-industrial al Federației Ruse.

Amintim, pe 14 noiembrie, de pe puntea portavionului s-a prabusit in apele Marii Mediterane un aparat MiG-29K, iar pe 4 decembrie, același lucru s-a întâmplat și cu un avion Su-33.

Ambele aeronave au cazut  de pe punte, in timpul aterizarii, din cauza ruperii cablurilor de oprire. În ambele situații pilotii au reușit să se ejecteze.

„În cazul pierderii MiG-29K, cablul s-a rupt ca urmare a faptului că avionul a aterizat pe punte în unghi critic. Aterizarea Su-33 a decurs normal, și în acest caz se poate  vorbi despre calitatea cablului de oprire. Prin urmare, nu avem pretentii fata de cele doua aparate de zbor”- a spus sursa.

În același timp, sursa a subliniat că o analiză detaliată a cauzelor ruperii cablurilor  se va putea face numai după  o cercetare la sol.

Portavionul „Admiral Kuznețov” a părăsit apele Mari Mediterane la începutul lunii ianuarie.

Acest articol este proprietatea Pagina de Rusia și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (5 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

5 Responses to Versiunea oficiala. Cum au căzut în mare cele două avioane ale portavionului rusesc

  1. yehudy spune:

    faptul ca un cablu rusesc, construit din otelul rusesc de cea mai inalta calitate s-a rupt de 2 ori ne poate duce la oarece concluzii:
    1. cablul era rusesc din otel de cea mai buna calitate, dar s-a rupt datorita coruptiei din federatia rusa 🙂
    2. cablul era rusesc dar a fost importat importat din turcia in baza amicitiei coruptiei putin-erdogan 🙂
    3. cablul era rusesc dar a fost importat din china la categoria „cabluri fara importanta” de coruptii regimului putin :0

  2. bogdan spune:

    Au cazut 2 avioane si un elicopter ! Daca la avioane au scuza ca nu-si permit cabluri noi de otel atunci la elicoptere ce-i ? Nu-si permit elici noi sau cum ? Adevarul este simplu ! Marina porceasca nu are experienta antrenamentul si rutina necesra dobandita in misiuni vaste si regulate a portavioanelor+aterizari si decolari ! Marina USA spre exemplu are cel putin 2 aplicatii anuale de anvergura pt fiecare portavion din dotare ! Pe langa faptul ca portavioanele USA sunt atomice inca din anii 60 ai secolului trecut cu autonomie practic nelimitata si care merg prin taoate Oceanele lumii la mare distanta de casa ! Porcia se prelinge in aplicatii f rar cu barja kuznetov si doar pe langa coastele Europei – barja tractata mai mereu de un remorker insotitor ! Mereu cu riscul ca se va scufunda pluta aia ruginita si va polua zona…

  3. Catun spune:

    Nimic neobisnuit. Rusii schimba cablurile numai dupa ce se rup.

  4. Basarabia e Romania spune:

    Cum nu au cazut in mare din cauza americanilor? Asta nu se poate…….(;-)

  5. mocanu dan spune:

    IN TRECUT UNITATILE MILITARE ROMANE ERAU PLINE DE HIRBURI SOVIETICE…NIMIC NU FUNCTIONA CUM TREBUIE….MIGURILE SE INFIGEAU IN SOLUL PATRIEI,AIA DE LA RADIOLOCATIE ERAU TOATA ZIUA CU LAMPILE ARSE IN BUZUNAR,TANCURILE SE DEZMEMBRAU IN MERS….NOROC CA LA ANTIAERIANA INCA AVEAM TUNURI SKODA CARE IMPOTRIVA VIRSTEI FUNCTIONAU IMPECABIL.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top